Wat is fout, wat kan echt niet?
[quote="Hond"]En het is wel degelijk hygiënischer, dat is juist de functie van een onderbroek, of dragen jullie überhaupt nooit onderbroeken onder een broek?[/quote]
De meeste (goede) zemen zijn gemaakt van antibacterieel materiaal, en zorgen ervoor dat je niet met een nat achterste rondfietst. Waar denk je dat bacteriën zich het best thuisvoelen? Juist, in een natte warme omgeving. Met een natte warme katoenen onderbroek rondrijden lijkt mij persoonlijk zeker niet hygiënischer.
De meeste (goede) zemen zijn gemaakt van antibacterieel materiaal, en zorgen ervoor dat je niet met een nat achterste rondfietst. Waar denk je dat bacteriën zich het best thuisvoelen? Juist, in een natte warme omgeving. Met een natte warme katoenen onderbroek rondrijden lijkt mij persoonlijk zeker niet hygiënischer.
Wat ook echt niet kan is je neus legen in de richting van de gene die schuin achter je zit.
Ik heb het laatst zelf eens meegemaakt dat ik met iemand die ik toevallig tegenkwam een heel stuk kop over kop deed. Was lekker want felle de wind kwam schuin van voor. Op eens blaast hij z'n neus leeg!
Flatsch... zo op m'n nieuwe witte Sidi's.
Ik heb het laatst zelf eens meegemaakt dat ik met iemand die ik toevallig tegenkwam een heel stuk kop over kop deed. Was lekker want felle de wind kwam schuin van voor. Op eens blaast hij z'n neus leeg!
Flatsch... zo op m'n nieuwe witte Sidi's.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
en ik maar denken dat motorrijders snobs waren, fietsers zijn minstens zo erg.
Groeten Paul
[quote="hans darmstrong"]Inzicht is tot mij gekomen.
Nu snap ik wat die kerel liep te sukkelen vorige zaterdag, wiel omhoog en peperkoek in de andere hand.
En toen schiep god de pauze knop[/quote]
OMG I´m stupid! Heb em nu pas door. Dit ga je niet menen!!
Of uh :/ tsja je tellertje verwijderen valt hier zeker ook onder...:rolleye: Me guilty
Nu snap ik wat die kerel liep te sukkelen vorige zaterdag, wiel omhoog en peperkoek in de andere hand.
En toen schiep god de pauze knop[/quote]
OMG I´m stupid! Heb em nu pas door. Dit ga je niet menen!!
Of uh :/ tsja je tellertje verwijderen valt hier zeker ook onder...:rolleye: Me guilty
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
[quote="pauldaytona"]en ik maar denken dat motorrijders snobs waren, fietsers zijn minstens zo erg. [/quote]
Nee dat zie je verkeerd. Wij zijn de beste maar niemand die dat wil zien.
Nee dat zie je verkeerd. Wij zijn de beste maar niemand die dat wil zien.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
[quote="de poldertoerist"]Van mij mag een beginner best Sora. Sterker nog, ik denk dat je daar als beginner of als gewone recreatieve rijder best een hoop plezier van kunt hebben. Echter een heel veel topics draaien de discussies er op uit dat je toch tenminste een 105 groep moet hebben en het liefste een Ultegra.
en aangezien je, in je startpost, aangaf dat de eindeloze campa/shimano discussie de aanleiding waren dacht ik, kom ik gooi deze er ook even met een knipoog in.
[/quote]
Een SORA rijder is niet geïnteresseerd in 105 of Ultegra. Een SORA rijder stapt over op Campa
en aangezien je, in je startpost, aangaf dat de eindeloze campa/shimano discussie de aanleiding waren dacht ik, kom ik gooi deze er ook even met een knipoog in.
[/quote]
Een SORA rijder is niet geïnteresseerd in 105 of Ultegra. Een SORA rijder stapt over op Campa
KORTE BROEK / geen overschoenen bij temperaturen rond het vriespunt... gisteren in mijn voor barre omstandigheden ontworpen winteroutfit (heb snel last van koude voeten!) weer zo'n diehard op een stalen ros gesignaleerd. Stevige noorderbries bij 5 graden boven nul langs de Ringvaart...
Na ruim 2 uur koersen met lekkere tinteling in een iets te heet bad gestapt, benieuwd hoe dat zo iemand vergaat
Na ruim 2 uur koersen met lekkere tinteling in een iets te heet bad gestapt, benieuwd hoe dat zo iemand vergaat
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
[quote="Elboutero"]Een andere wielrenner niet groeten omdat hij of zij geen helm draagt......[/quote]
Een wielrenner zonder helm.. dat is pas erg
Een wielrenner zonder helm.. dat is pas erg
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O