Voor al je afspraakjes

Fietsmaat zuid Limburg

joep83
Forum-lid

joep83 21 dec 2012 23:16

Hallo, Ik ben Joep 29 jaar oud uit Beek gelegen in zuid Limburg. Ik fiets van Maart tot Oktober zoon 3 keer per week op de racefiets tussen de 150 en 200km. In de winter doe ik ongeveer 2000km mountainbiken. Maar dit doe ik allemaal alleen..

Ik zoek een fietsmaat van hier uit de omgeving waar ik door de week 's avonds mee kan trainen en in het weekend. En waar ik samen toertochten mee kan rijden. Ben jij ook zo fanatiek en rij je zo gemiddeld tussen de 28 en 31km/h? Laat dan gerust een berichtje achter.

Met vriendelijke groet,
Joep

rittronic
Forum-lid

rittronic 14 jan 2013 19:01

Hallo Joep!,

Ik geloof dat wij elkaar wel eens gesproken hebben (ik ben :gitarist/saxofonist benson band bocholtz / 25 jaar oud ).
Ik fiets in principe het helejaar door op de racefiets meestal rond de 6000 km/jaar.
Rond de wintermaanden ben ik wel minder actief.
Tot nu toe fiets ik alleen maar het lijkt mij zeker leuk om samen te rijden.
Onze woonplaatsen (Bocholtz - Beek) liggen wel 22km van elkaar af, ergens halverwege (hulsberg/klimmen) elkaar treffen lijkt mij nog wel te doen.

Als het je wat lijkt kun je me een PB sturen of mailen.

Groeten,
Joep Ritterbex

paul1
Forum-lid

Gebruikersavatar paul1 01 feb 2013 20:53

Hoi Joep,

Ben ook woonachtig in Beek.
Fiets gemiddeld tussen 5 en 7 duizend kilometer per jaar.
Ben ca. 12 jaar lid geweest van toerwielerclub DHL uit Elsloo. Ben dit jaar gestopt bij DHL ivm omstandigheden.
Club rijdt op dinsdagavond, donderdagavond en zondagmorgen. Elke eerste zaterdag van maand wordt er een dagvullende rit gepland. Op einde seizoen 2 daagse wielertrip met overnachting.
Je kan bij hun altijd een proefrit meerijden. Zou zeggen kijk eens op hun site -->. http://www.wtc-dhl.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aanmelden proefrit via site.
Alle ritten voor de zondagen zijn al vvorgepland
Hou er wel rekening mee dat het een toerclub is en geen raceclub (samen uit, samen thuis).
Heb hier met veel plezier gefietst en lekker dichtbij.
Komend seizoen zal ik ook veel alleen op pad zijn.

Grt. Paul1

Plaats reactie