Vandaag gefietst in 2013
-
- Forum-lid
Ja, vervelend!
Beetje klimmen: http://app.strava.com/activities/35546275" onclick="window.open(this.href);return false;
Distance: 26,38 km
Time: 1:01:47
Avg Speed: 25,6 km/h
Elevation Gain: 517 m
Calories: 773 C
Avg Temperature: 16,2 °C
Distance: 26,38 km
Time: 1:01:47
Avg Speed: 25,6 km/h
Elevation Gain: 517 m
Calories: 773 C
Avg Temperature: 16,2 °C
Vandaag ruim 83 km gefietst: Nijkerk - Barneveld - Scherpenzeel - Amerongen - Leersum - Maarn - Amersfoort - Leusden - Nijkerk. En weer lek gereden. Ik loop wat dat betreft nu 1 op 1, daar mag wel gauw verandering in komen...
Eenvoud kenmerkt het ware.
-
- Forum-lid
Gisteren 2 uurtjes rondgeploeterd op de mtb bij de Baggelhuizerplas in Assen en vandaag 60 km op de racer. 2013 is alvast goed begonnen!
-
- Forum-lid
42 km gefietst , Apeldoorn, wenum wiesel , Vierhouten , en weer naar Apedoorn , het begin is er weer!
mvd.
mvd.
Ook hier is de kop eraf met 72 km door het Montferland en een streepje Duitsland. Het was droog, mild maar erg nevelig en de wegen waren erg smerig. Toch lekker om even buiten te spelen. Route: Doesburg, Wehl, Beek, Stokkum, Borghees, Hoch Elten, Elten, Spijk, Tolkamer, Herwen, Babberich, Beek, Kilder, Wehl, Laag-Keppel, Doesburg.
Via de andere kant van de Maas door de maasheggen naar Wanssum daar de rivier overgestoken.
Toen via de maasduinen naar Heijen .
Vergeten om extra drinken en eten mee te nemen dus na 2,5 uur een hongerklop.
Dus toch nog wat vet verbrand thuis suiker geprikt en watt denk je 4,8 mol.
Te laag maar dat dacht ik al te voelen onderweg.
Toch nog 65 km in 3:05
Toen via de maasduinen naar Heijen .
Vergeten om extra drinken en eten mee te nemen dus na 2,5 uur een hongerklop.
Dus toch nog wat vet verbrand thuis suiker geprikt en watt denk je 4,8 mol.
Te laag maar dat dacht ik al te voelen onderweg.
Toch nog 65 km in 3:05
cornelli racing cycles Uden
Ook bij mij is de kop van 2013 eraf. Vanuit Leusden richting Baarn, bij Huizen de polder in en bij Nijkerk weer terug over de brug. En daarna via Hoevelaken weer naar Leusden. Bijna 80km. Lekker gefietst, en ook redelijk veel fietsers tegengekomen.
Kijken of ik over de 6700 km's van 2012 heen kan komen dit jaar.
Kijken of ik over de 6700 km's van 2012 heen kan komen dit jaar.
Vandaag het eerste rondje van 2013 gedaan.
61.49 Km.
Krimpen aan de Lek, Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Benelux tunnel, Pernis, Rhoon, Rotterdam, Maastunnel, Capelle aan den IJssel, Krimpen aan de Lek.
Rustig aan gedaan, Schiet niet op door de steden en het weer was nat.
http://www.fietstijden.nl/community/fietstijden/1351944" onclick="window.open(this.href);return false;
61.49 Km.
Krimpen aan de Lek, Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Benelux tunnel, Pernis, Rhoon, Rotterdam, Maastunnel, Capelle aan den IJssel, Krimpen aan de Lek.
Rustig aan gedaan, Schiet niet op door de steden en het weer was nat.
http://www.fietstijden.nl/community/fietstijden/1351944" onclick="window.open(this.href);return false;
Merida Scultura Endurance 4000