balen, mijn vriendin heeft een scheur in de balhoofdbuis van haar frame.
ben dus op zoek naar een frame (mag gebruikt zijn, wel in goede staat) met lengte bovenbuis 52 cm cc. GEEN ROZE
verder is alles goed. misschien als noodoplossing, anders hopelijk voor een lange tijd! reacties zijn welkom via PM of de mail. bij voorbaat dank, ook namens Sarah
frame kapot: wie heeft er nog een 50/52 frame?
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003
Ik weet niet welk merk fiets het is en hoe oud, maar ik heb hetzelfde gehad denk ik. Een scheur in de balhoofdbuis bij de lagercup van het balhoofd.
Ondanks dat het frame al 8 jaar oud was ben ik toch nog utistekend geholpen door de winkel waar ik het frame heb gekocht. Uit coulance een nieuw (overjarig) frame kunnen krijgen. Ik moest wel voor het spuiten van het frame betalen. Is nog altijd goedkoper dan een nieuw frame.
Zeker de moeite van het proberen waard.
Ondanks dat het frame al 8 jaar oud was ben ik toch nog utistekend geholpen door de winkel waar ik het frame heb gekocht. Uit coulance een nieuw (overjarig) frame kunnen krijgen. Ik moest wel voor het spuiten van het frame betalen. Is nog altijd goedkoper dan een nieuw frame.
Zeker de moeite van het proberen waard.
mensen, bedankt voor de tips. het is een (tweedehands) massini, zal salden eens vragen :p wel een goeie tip eigenlijk. nee heb je..
peter, ik heb je een mail gestuurd.
verder gaat het echt alleen om het frame, de rest is prima tot uitstekend. als ik een leuk frame vind, kan dat een oplossing zijn zodat ze snel weer kan fietsen. nieuw kopen doet ze niet over 1 nacht ijs.
peter, ik heb je een mail gestuurd.
verder gaat het echt alleen om het frame, de rest is prima tot uitstekend. als ik een leuk frame vind, kan dat een oplossing zijn zodat ze snel weer kan fietsen. nieuw kopen doet ze niet over 1 nacht ijs.
helemaal vergeten maar wel gekeken bij de Heij in heerlen
Het was een Granville G-force 50cm wat daar hang.
Alleen helaas geen foto kunnen maken
Mail naar eens naar hun dan sturen die jou wel een foto.
Hij was mat zwart met grijs
Het was een Granville G-force 50cm wat daar hang.
Alleen helaas geen foto kunnen maken
Mail naar eens naar hun dan sturen die jou wel een foto.
Hij was mat zwart met grijs
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike