Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

fiets november

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 29 nov 2012 08:29

Nog geen enkele reactie op het novembernummer van fiets? Hoewel ik de laatste jaren niet meer zo "warm" wordt van de inhoud van "Fiets" vond ik dit keer
de bijlage echt top.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Arno357
Forum-lid

Gebruikersavatar Arno357 29 nov 2012 09:00

Iedereen zit die bijlage nog te lezen, dus geen tijd om te reageren denk ik.

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 29 nov 2012 09:10

fiedoo schreef:Nog geen enkele reactie op het novembernummer van fiets? Hoewel ik de laatste jaren niet meer zo "warm" wordt van de inhoud van "Fiets" vond ik dit keer
de bijlage echt top.
Als ik dan kritisch mag zijn: het betreft voor 80% van de bijlage een uit het engels vertaald stuk, de overige 20% was wat er alijd in de trainingsplanner stond.
Maar eerlijk is eerlijk, beter goed vertaald dan slecht bedacht!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Arno357
Forum-lid

Gebruikersavatar Arno357 29 nov 2012 09:45

mrcoffee schreef:
fiedoo schreef:Nog geen enkele reactie op het novembernummer van fiets? Hoewel ik de laatste jaren niet meer zo "warm" wordt van de inhoud van "Fiets" vond ik dit keer
de bijlage echt top.
Als ik dan kritisch mag zijn: het betreft voor 80% van de bijlage een uit het engels vertaald stuk, de overige 20% was wat er alijd in de trainingsplanner stond.
Maar eerlijk is eerlijk, beter goed vertaald dan slecht bedacht!
Als het slecht bedacht was, dan stond er wel als auteur de naam Stapel.

ophetkantje
Forum-lid

Gebruikersavatar ophetkantje 29 nov 2012 11:22

Mijn tip de bijlage lezen en bewaren het blad direct bij het oud papier. Vond het echt bedroevend. Geen enkele echt content het wordt steeds moelijker om de advertenties van de artikelen te onderscheiden. Test die geen tests zijn maar enkel en alleen een opsomming van een willekeurig gekozen aantal artikelen. Echt jammer dat het blad zo is afgegeleden in de laatste jaren.
Ach, ik zeg ook maar wat

simen
Forum-lid

simen 30 nov 2012 21:16

Dat is wel erg negatief hoor, ophetkantje.
Het blad geeft nog steeds een goede afspiegeling van het Nederlandstalige toerfietsen vind ik.
Bijzonder positief ben ik over service course.
Waarin, om een voorbeeld aan te halen, Yneke uitlegt waarom je net zo goed chocomel(kan het hollandser) kunt nemen in plaats van lux verpakte recovery drinks.
Zij is ook tegen

pieterraymond
Forum-lid

pieterraymond 07 jan 2013 20:22

service course erg goed, door yneke elk weekend aan de chocomelk

Plaats reactie