Nog geen enkele reactie op het novembernummer van fiets? Hoewel ik de laatste jaren niet meer zo "warm" wordt van de inhoud van "Fiets" vond ik dit keer
de bijlage echt top.
fiets november
Als ik dan kritisch mag zijn: het betreft voor 80% van de bijlage een uit het engels vertaald stuk, de overige 20% was wat er alijd in de trainingsplanner stond.fiedoo schreef:Nog geen enkele reactie op het novembernummer van fiets? Hoewel ik de laatste jaren niet meer zo "warm" wordt van de inhoud van "Fiets" vond ik dit keer
de bijlage echt top.
Maar eerlijk is eerlijk, beter goed vertaald dan slecht bedacht!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Als het slecht bedacht was, dan stond er wel als auteur de naam Stapel.mrcoffee schreef:Als ik dan kritisch mag zijn: het betreft voor 80% van de bijlage een uit het engels vertaald stuk, de overige 20% was wat er alijd in de trainingsplanner stond.fiedoo schreef:Nog geen enkele reactie op het novembernummer van fiets? Hoewel ik de laatste jaren niet meer zo "warm" wordt van de inhoud van "Fiets" vond ik dit keer
de bijlage echt top.
Maar eerlijk is eerlijk, beter goed vertaald dan slecht bedacht!
- ophetkantje
- Forum-lid
Mijn tip de bijlage lezen en bewaren het blad direct bij het oud papier. Vond het echt bedroevend. Geen enkele echt content het wordt steeds moelijker om de advertenties van de artikelen te onderscheiden. Test die geen tests zijn maar enkel en alleen een opsomming van een willekeurig gekozen aantal artikelen. Echt jammer dat het blad zo is afgegeleden in de laatste jaren.
Ach, ik zeg ook maar wat
Dat is wel erg negatief hoor, ophetkantje.
Het blad geeft nog steeds een goede afspiegeling van het Nederlandstalige toerfietsen vind ik.
Bijzonder positief ben ik over service course.
Waarin, om een voorbeeld aan te halen, Yneke uitlegt waarom je net zo goed chocomel(kan het hollandser) kunt nemen in plaats van lux verpakte recovery drinks.
Het blad geeft nog steeds een goede afspiegeling van het Nederlandstalige toerfietsen vind ik.
Bijzonder positief ben ik over service course.
Waarin, om een voorbeeld aan te halen, Yneke uitlegt waarom je net zo goed chocomel(kan het hollandser) kunt nemen in plaats van lux verpakte recovery drinks.
Zij is ook tegen
-
- Forum-lid
service course erg goed, door yneke elk weekend aan de chocomelk