Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

21 Virages

Gebruikersavatar
asmeets
Forum-lid
Berichten: 785
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:23
Contact

Gebruikersavatar asmeets 07 dec 2012 20:08

Ik heb van de goedheiligman dit shirt gekregen:

Afbeelding.

Ook ik vind de pasvorm goed. De kwaliteit ziet er ook goed uit maar dat wist ik al.
Heeft iemand de broek al geprobeerd?

Gebruikersavatar
Dgeerling
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 feb 2012 11:10
Locatie: Amersfoort

Gebruikersavatar Dgeerling 05 jan 2013 12:53

Ik ben vanochtend een kijkje wezen nemen in de showroom in Aalsmeer (pal onder het Amsterdamse Bos gelegen) en was erg onder de indruk. Heel vriendelijke bediening, direct koffie aangeboden, enthousiast en alle producten lagen of hingen uitgestald. Passen was ook geen enkel probleem. Ben uiteindelijk weggegaan met een retro rood fietsshirt en een bandana/buff. Afwerking/materiaalgebruik is erg fraai en doet m.i. niet onder voor mijn Castelli shirts, tegen een stuk aantrekkelijker prijskaartje.
Dennis

Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11

Titan
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2012 09:10

Titan 10 jan 2013 19:56

Heb vandaag een set arm knie en beenstukken besteld, eens kijken hoe het bevalt dit voorjaar. Is in ieder geval wel goedkoop.!!!!!!

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 11 jan 2013 17:18

Ik vind dat echt mooi spul om te zien, die dames shirts ook (niet dat roze dan). Ik ga me binnenkort maar eens tracteren op zo'n mooi shirt. Het is retro achtig genoeg om zelfs bij mijn fiets te passen.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
asmeets
Forum-lid
Berichten: 785
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:23
Contact

Gebruikersavatar asmeets 12 feb 2013 19:43

Heb gisteren de broek gekregen. De pijpen lijken net iets korter te zijn dan van de andere broeken die ik heb. De zeem zit goed tijdens een uur spinnen. Stof is erg dun maar zit wel heel erg lekker. Ga dit jaar ervaren hoe het zich houdt bij meerdere wasbeurten en langere tochten.

Afbeelding

Heb ook arm, knie en beenstukken voor mijn dochter besteld. Ziet er prima uit.

Afbeelding

Gebruikersavatar
DrBibber
Forum-lid
Berichten: 290
Lid geworden op: 07 sep 2012 23:10

Gebruikersavatar DrBibber 21 mar 2013 16:14

Vandaag de spullen van fietskledingvoordeel.nl binnen gekregen. Ik heb hier een shirt, arm en beenstukken, een zweetshirt, sokken en een zonnebril besteld. Kosten net aan 100,-(!) Levering was zeer snel (1 dag) en mijn vragen werden ook binnen een uur al via de mail beantwoord. De kwaliteit van de spullen lijkt prima. Omdat ik twijfelde over een aantal maten heb ik contact gezocht met de website. Zij hebben mij geholpen de juiste keuze te maken. Dit is goed uitgevallen want alles paste en ik hoef niks te retourneren. Complimenten voor deze winkel!

Alex G
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 sep 2012 17:39

Alex G 12 nov 2013 13:46

via wat googelen op de site van fietskledingvoordeel.nl uitgekomen en ben van plan hier wat kleding te gaan bestellen (ziet er goed uit allemaal).
Nulees ik hier positieve verhalen over 21VIRAGES maar kan weinig vinden over het merk ONDA wat zij ook leveren.

wie heeft er ervaring met dit laatste merk en wat is de kwaliteit van beide merken op de wat langere termijn?

Gebruikersavatar
asmeets
Forum-lid
Berichten: 785
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:23
Contact

Gebruikersavatar asmeets 12 nov 2013 15:53

Ik fiets nu een half jaar met de 3/4 broek van Onda. De stof is vrij dun en de zeem ook. Tot nu toe heb ik geen last van slijtage of kleurverandering en bij ritten tot 2/3 uur gaat het prima. Daarna is de zeem mij wat te dun.

Gebruikersavatar
DrBibber
Forum-lid
Berichten: 290
Lid geworden op: 07 sep 2012 23:10

Gebruikersavatar DrBibber 12 nov 2013 21:29

Ik heb arm, beenstukken, shirt en zonnebril van 21virages. 1 seizoen in gefietst en nog geen klachten ondervonden.

Cylinggijs
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 dec 2013 15:28

Cylinggijs 03 dec 2013 15:47

Ben goed bekend met het merk.
Heb zelf arm en beenstukken, overschoenen, zweethemd, en mouwloos shirt van dit merk, en ben over deze producten zeer tevreden.
Zonnebril en zadeltasje heb ik ook gekocht van dit merk, en dit kan ik aanraden om niet te kopen.
Zadeltasje laat het klittenband snel van los en van de zonnebril laten de rubbertjes los.
Mij broer heeft de helm gekocht. De binnenkant van de helm liet snel los.
Dit had de dealer in Dodewaard nog nooit meegemaakt en me broer kreeg netjes een nieuwe binnenkant.
Dus over het algemeen goede ervaringen met dit merk.

HM.23
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 nov 2020 21:10

HM.23 16 nov 2020 11:41

7 jaar later 😂 Probeer dit topic even nieuw leven in te blazen 🙂 Wat zijn ondertussen de ervaringen met 21Virages?

Ik las veel positieve reacties over de ondershirts van dit merk. Kan alleen helaas heel weinig informatie vinden. Heel summier over voor welke temperatuur range geschikt, opbouw shirt (mesh wel/niet, en waar dan?) en stof samenstelling..
Ook over jerseys lijken mensen tevreden, alsook over accessoires als windvestjes, handschoenen, overschoenen etcetera.
Staan wel een paar producten van dit merk op Amazon UK en DE, verkocht en verzonden door Amazon zelf, met overwegend heel positieve reviews.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3735
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 16 nov 2020 12:00

Ik heb er een shirt met korte mouw van, en armstukken, beenstukken, kniestukken. Shirt is OK, niet de fijnste die ik heb maar ook niet de minste, simpel design, zwart met witte accentjes. Prima voor het geld. Arm, been en kniestukken, ook prima, doen wat ze moeten doen en zijn zwart, dus niks mis mee. Zeker voor het geld.

Een modeprijs ga je er denk ik niet mee winnen, maar gewoon prima spul voor het geld.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie