Hoe heet deze Ardennen-klim?
Vorige week meegedaan met Luik-Bastenaken-Luik, en nu probeer ik uit te zoeken hoe een bepaalde klim heet, maar ik kom er maar niet achter (zelfs niet met Google Earth).
Beschrijving:
Afdaling via een provinciale weg langs een aantal steile rotswanden. Op een gegeven moment in de bocht rechtsaf, over een soort bruggetje met slechte steentjes en dan buigt de weg links omhoog (grotendeels bebost).
Het is op het stuk tussen Houffalize en Bastogne (ergens).
Wie kan me helpen? Thanks!
Beschrijving:
Afdaling via een provinciale weg langs een aantal steile rotswanden. Op een gegeven moment in de bocht rechtsaf, over een soort bruggetje met slechte steentjes en dan buigt de weg links omhoog (grotendeels bebost).
Het is op het stuk tussen Houffalize en Bastogne (ergens).
Wie kan me helpen? Thanks!
Omdat ik het jammer vond dat niet alle hellingen benoemd waren in LBL heb ik aan de hand van de Cotacol gids zoveel mogelijk hellingen proberen te achterhalen. In het LBL topic vind je een link naar dit bestandje. Aan de hand van je beschrijving vermoed ik overigens dat het de Cote de Bonnerue betreft.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
[quote="prjz"]Helling zit ook de de Qruiquellon. Misschien vind je hem daar op het routekaartje.[/quote]
Klopt niet. Of je moet het hebben over de Cote d'Odeigne, maar dat is niet de helling die hier bedoeld wordt.
Klopt niet. Of je moet het hebben over de Cote d'Odeigne, maar dat is niet de helling die hier bedoeld wordt.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
[quote="zipper"]bruggetje met steentjes en dan klimmen... Stavelot ergens?[/quote]
Nee, het was veel eerder.
Stavelot zijn we helemaal niet ingeweest
Ik weet precies wat er bedoelt wordt alleen kan ik er ook geen exacte lokatie aan vastplakken.
Nee, het was veel eerder.
Stavelot zijn we helemaal niet ingeweest
Ik weet precies wat er bedoelt wordt alleen kan ik er ook geen exacte lokatie aan vastplakken.
-
- Forum-lid
Lezen is blijkbaar voor veel mensen moeilijk.
Ik kan heel goed lezen.
Ik dacht te lezen dat de Bonnerue een mogelijkheid was waar jullie het aardig over eens zijn maar ik haalde er niet uit dat het hem daadwerkelijk was.
Sterker nog; Derek zegt zelf dat hij het nog gaat 'checken' en daar hebben we nog geen positief antwoord op.
Vandaar mijn antwoord op Zipper's reactie.
Ik dacht te lezen dat de Bonnerue een mogelijkheid was waar jullie het aardig over eens zijn maar ik haalde er niet uit dat het hem daadwerkelijk was.
Sterker nog; Derek zegt zelf dat hij het nog gaat 'checken' en daar hebben we nog geen positief antwoord op.
Vandaar mijn antwoord op Zipper's reactie.