Hallo allemaal,
Ik zat te kijken en vond de site aliexpress. Er staan verschillende dingen op en ook erg mooie fietsen. Ik heb al vaker op deze site spullen gekocht alleen geen complete fiets. Ik zou hier graag een fiets willen kopen maar wil eerst is kijken of iemand hiermee ervaring heeft. Ik had de verkoper een bericht gestuurd waarom de prijzen zo laag zijn en het antwoord hierop was dat ze rechtstreeks uit de fabriek komen en dat de fiets hetzelfde is als de foto en je kan met paypal betalen.ik hoor graag of iemand ervaringen heeft.
Hier de link naar de fietsen: http://www.aliexpress.com/store/217717/ ... hText=Bike" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr. Max
Fiets op alliexpress
-
- Forum-lid
http://www.aliexpress.com/store/product ... 51159.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Er klopt in ieder geval niet veel van.
Alle fietsen hebben een package size van 30 * 30 * 40 cm. Of het zijn miniatuurfietsen, of ze hebben een bijzonder efficiente manier van inpakken gevonden.
Ook hebben ze 27 versnellingen; iets, dat bij bovenstaande fiets (SRAM red 2012) nog uitgevonden moet worden.
Er klopt in ieder geval niet veel van.
Alle fietsen hebben een package size van 30 * 30 * 40 cm. Of het zijn miniatuurfietsen, of ze hebben een bijzonder efficiente manier van inpakken gevonden.
Ook hebben ze 27 versnellingen; iets, dat bij bovenstaande fiets (SRAM red 2012) nog uitgevonden moet worden.
Errug lage prijzen , verdacht laag. Zou wel mooi zijn. Maar zoals al gezegd verdacht laag . Namaak ? of oplichting ?
Voor miniatuurfietsjes erg zwaar, maar in de beschrijving staat elke keer Mountain bike...ook bij de tijdrit/racefietsen.
Voor miniatuurfietsjes erg zwaar, maar in de beschrijving staat elke keer Mountain bike...ook bij de tijdrit/racefietsen.
Laatst gewijzigd door Arno357 op 10 jan 2013 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- thestudent
- Forum-lid HC
Zefls al is alles nep dan moeten die kosten toch echt hoger zijn. Of ze jatten het direct uit de fabriek. Something smells fishy here
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Maxvanoverbeek schreef:Hallo allemaal,
Ik zat te kijken en vond de site aliexpress. Er staan verschillende dingen op en ook erg mooie fietsen. Ik heb al vaker op deze site spullen gekocht alleen geen complete fiets. Ik zou hier graag een fiets willen kopen maar wil eerst is kijken of iemand hiermee ervaring heeft. Ik had de verkoper een bericht gestuurd waarom de prijzen zo laag zijn en het antwoord hierop was dat ze rechtstreeks uit de fabriek komen en dat de fiets hetzelfde is als de foto en je kan met paypal betalen.ik hoor graag of iemand ervaringen heeft.
Hier de link naar de fietsen: http://www.aliexpress.com/store/217717/ ... hText=Bike" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr. Max
Wat denk je zelf?
Een carbon frame, carbon wielen en een Sram Red voor 870 Dollar.
Kan je net zo goed je geld aan mij geven.
Ik zal je zelfs een kwitantie geven
Als iets te mooi is om waar te zijn is het meestal............
Een beetje je gezond verstand gebruiken kan nooit kwaad.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Kopen via AliExpress is ook niet het probleem, zeker niet als je een frame of andere carbon spullen (zoals sturen, bidonhouders) koopt.
Koop alleen nooit als de verkoper in India zit: 99,99999999% scam!
En, zoals hierboven al wordt gezedg; als het te mooi is.........
$870 voor de hele fiets met die componenten kan gewoon niet. Bovendien, carbon spullen zijn in China goedkoop omdat het handwerk is en ze daar voor een loempia in de week werken.
Bij de verkopers waar ik bij koop, heeft een enkele ook wel eens Ultegra 6700 te koop. Voor de gevraagde prijs ben ik echter in NL of in D online goedkoper uit.
Koop alleen nooit als de verkoper in India zit: 99,99999999% scam!
En, zoals hierboven al wordt gezedg; als het te mooi is.........
$870 voor de hele fiets met die componenten kan gewoon niet. Bovendien, carbon spullen zijn in China goedkoop omdat het handwerk is en ze daar voor een loempia in de week werken.
Bij de verkopers waar ik bij koop, heeft een enkele ook wel eens Ultegra 6700 te koop. Voor de gevraagde prijs ben ik echter in NL of in D online goedkoper uit.