Aan de topicstarter: zoek een werkplaats die geen geld kost. Haal een kvk-nummer. Dring je diensten op aan je naasten. Zet een advertentie in de plaatselijke sufferd. Zoek oplossingen voor je technische problemen op het internet. Dit een paar jaar volhouden en dan achter je oor krabben.
Een opleiding levert niet genoeg op in verhouding met je investering in tijd en geld. Of je het wilt of niet; het is veel moeilijker om ondernemer te worden maar dat is ook het belangrijkst.
Dit alles tenzij je een baan als fietsmonteur zoekt. Dat kan ik je alleen maar afraden.
fietsenmaker worden
-
- Forum-lid
Zo eindelijk weer online. leuk zo'n computer crash. voor de duidelijkheid ik ben al ondernemer en inderdaad ik werk ook 60 uur per week, jammer dan. bedankt voor alle reacties wist niet dat jullie zo massaal zouden reageren. ondertussen natuurlijk aan het oriënteren geweest. een groothandel voor een fietsenmaker vinden is niet zomaar gedaan je word flink tegen gewerkt. Als iemand nog tips heeft hoe ik aan een goede groothandel kan komen dan hoor ik dat graag.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
probeer http://www.bikeright.nl" onclick="window.open(this.href);return false; eens
cornelli racing cycles Uden