Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Ik heb gisteren de nieuwe blauwe schoenplaatjes van Shimano gekocht, hopelijk kan ik hier wel mee uit de voeten.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Mavic Cyclone Jacket via https://www.cyclestore.nl/index.php?act ... ct_id=1389" onclick="window.open(this.href);return false;
vond het een mooie aanbieding, is de wit/zwart versie. alleen na een lekke band + verwisselen vandaag weet ik niet of ik de volgende keer weer (deels) witte fietskleding koop...
vond het een mooie aanbieding, is de wit/zwart versie. alleen na een lekke band + verwisselen vandaag weet ik niet of ik de volgende keer weer (deels) witte fietskleding koop...
Ze weten zelf nog niet dat ze het gaan geven, maar onderstaande setje is gisteren binnen gekomen en ga ik van mijn familie als verjaardagscadeau krijgen . Ontzettend blij mee, zit als gegoten en is ontzettend mooi afgewerkt
~live fast, die young ~
Ik ga vrijdag 8 febr, mijn nieuwe teambike ophalen, een cube litening super hpc race, Sram red afmontage.
Ben erg benieuwd zal dan meteen een foto posten
Ben erg benieuwd zal dan meteen een foto posten
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Ik moet zeggen, het staat je goed.girlinred schreef: Ontzettend blij mee, zit als gegoten en is ontzettend mooi afgewerkt
-
- Forum-lid
Winterjack van Ultima. De Ultima Focus 3 was slechts 60 euro bij Sport Systems.