Handschoenen
-
- Forum-lid
Heb nu de Roeckl Rhede. Ben er tevreden mee, maar nog niet getest bij temperaturen onder nul.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
-
- Forum-lid
Ik heb de sealskinz uit de test van deze maand gekocht, na 15 km koud en na 40 km niet te harden zo koud. Ik weet echt niet meer hoe ik mijn handen warm moet houden in de winter
-
- Forum-lid
@lowcreature: Waren dat skihandschoenen?
Beneden een graad of 4 gebruik ik skihandschoenen van Sealskinz:
http://www.outdoorgear.co.uk/SealSkinz- ... ffid=68033" onclick="window.open(this.href);return false;
Gekocht bij Belga Groningen. Ze zijn niet goedkoop (eurootje of 40, maar op het internet vast goedkoper te vinden), maar doen hun werk uitstekend. Nooit meer koude handen gehad.
http://www.outdoorgear.co.uk/SealSkinz- ... ffid=68033" onclick="window.open(this.href);return false;
Gekocht bij Belga Groningen. Ze zijn niet goedkoop (eurootje of 40, maar op het internet vast goedkoper te vinden), maar doen hun werk uitstekend. Nooit meer koude handen gehad.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb een van de dikste van Roeckl: perfect!! Lekker warm en toch nog redelijk soepel/handzaam.
Less is bore
Ik heb weatherproof handschoenen van BBB. Helaas, s'ochtends vroeg als het echt koud is vriezen mijn vingertoppen eraf. Ik dacht slim te zijn en eerst een paar rubberen huishoudschoenen eronder aan doen als extra laagje. Dat helpt een beetje; maar niet genoeg.
Veni. Vidi. Fietsie.
Vandaag weggeweest met dunne langvingerhandschoentjes en eroverheen dikkere van Campagnolo. Textran thermo van wat jaartjes terug.
Voor een uurtje of twee goed te doen.
Voor een uurtje of twee goed te doen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wat had je voor de rest aan? Hoe nat was je onderste laag kleding toen je thuis kwam?lowcreature schreef:Ik heb de sealskinz uit de test van deze maand gekocht, na 15 km koud en na 40 km niet te harden zo koud. Ik weet echt niet meer hoe ik mijn handen warm moet houden in de winter
-
- Forum-lid
Nee het zijn de sealskinz extra cold cycling gloves, rond de 60€ maar op internet vanaf 55, de test in fiets had ze goed beoordeeld, diverse buitenlndse bladen ook dus wat kon mij nog gebeuren?elefantino schreef:@lowcreature: Waren dat skihandschoenen?
-
- Forum-lid
Ik denk dat daar ooh het probleem zat, ik had een zweethemd korte mouwen, craft zweet hemd met lange mouwen en windstopper en daarover wielershirt met lange mouwen. Santini thermobroek Northwave celsius. Ik had het niet echt koud maar ook geen zweet in mijn zweethemden. de volgende keer met -4 en oostenwind een extra jack/windstopper of met een glas cognac bij de open haard!amclassic-fan schreef:Wat had je voor de rest aan? Hoe nat was je onderste laag kleding toen je thuis kwam?lowcreature schreef:Ik heb de sealskinz uit de test van deze maand gekocht, na 15 km koud en na 40 km niet te harden zo koud. Ik weet echt niet meer hoe ik mijn handen warm moet houden in de winter