Sensa
-
- Forum-lid
Is dat zo? De fiets leek mij ongewijzigd..
- Remkoh-tete
- Forum-lid
Ik heb zelf de 2012 Trentino Sl en ik weet dat de voorvork veranderd is. De 2013 heeft een rechte voorvork gekregen. Het kleurenschema is ook volgens mij niet veranderd. Althans ik kan niks vinden.
De bovenstaande test is overigens van een Trentino. Het enige verschil met de SL is de lichtere voorvork. Zie hier een artikele over de SL 2012: http://www.sensabikes.com/Sensa%20Trent ... 0Fiets.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
De bovenstaande test is overigens van een Trentino. Het enige verschil met de SL is de lichtere voorvork. Zie hier een artikele over de SL 2012: http://www.sensabikes.com/Sensa%20Trent ... 0Fiets.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
De fiets kreeg idd een rechte vork in 2013, dat zou de enige wijziging moeten zijn. Mijn fiets was trouwens een showroommodel met allerlei extra opties, met de carbon wielset als meest in het oog springend. Ik kon de fiets kopen voor de prijs van de basisuitvoering - 20 %, heb er dus een erg mooie deal aan gehad..
-
- Forum-lid
Hmm, ik dacht dat alle types van Sensa een ander kleurenschema hadden gekregen, althans de goedkopere Umbria en Romagna hebben dit wel. Maar misschien was de Trentino een uitzondering.
-
- Forum-lid
Ik zou Sensa even mailen..
-
- Forum-lid
Hallo,
Heb op izibike.nl een Sensa Trentino SL 105 zien staan.
Iemand ervaring met Sensa in het algemeen en in het bijzonder deze Sensa.
Wil er misschien eentje aanschaffen met triple en 105.........
Ben dus benieuwd naar een reachtie
Heb op izibike.nl een Sensa Trentino SL 105 zien staan.
Iemand ervaring met Sensa in het algemeen en in het bijzonder deze Sensa.
Wil er misschien eentje aanschaffen met triple en 105.........
Ben dus benieuwd naar een reachtie