Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Mijn Radar is ook 72 dagen onderweg geweest. Hij was onderweg verloren gegaan en dus hebben ze een nieuwe moeten maken.
Weet er trouwens iemand hoe die brillen komen? Per boot of met het vliegtuig?
Weet er trouwens iemand hoe die brillen komen? Per boot of met het vliegtuig?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Er staat wel "Made in USA" op.d.s. schreef:Als je denkt dat die brillen van de USA komen, heb je het mis hoor.amclassic-fan schreef:Lijkt me wel heel stug als die dingen niet in een vliegtuig worden verzonden.
Die worden in Europa gemaakt
De brillen die ik Europa verkocht worden, worden in Europa 'gemaakt'.the fastest schreef:Er staat wel "Made in USA" op.d.s. schreef:Als je denkt dat die brillen van de USA komen, heb je het mis hoor.amclassic-fan schreef:Lijkt me wel heel stug als die dingen niet in een vliegtuig worden verzonden.
Die worden in Europa gemaakt
Wel denk ik, wordt het materiaal mss in de USA gemaakt, maar de EU brillen worden in EU samengesteld
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Laat ik het anders zeggen.amclassic-fan schreef:Samenstellen is toch iets anders dan brillen in Europa maken.
Europa zette alle losse stukken in elkaar.
Worden ze dan in de USA gemaakt of in Europa ?
Het is maar hoe je het interpreteert.
De losse onderdelen worden in China geproduceerd.
Omdat die onderdelen in Amerika in elkaar worden gezet mogen ze zeggen dat ze 'made in Usa' zijn.
Als dat dus in europa gebeurdt mag er eigenlijk geen 'made in USA' op staan
Omdat die onderdelen in Amerika in elkaar worden gezet mogen ze zeggen dat ze 'made in Usa' zijn.
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
Het zou toch erg zijn, als er een Oakley bestelt wordt, dat die helemaal uit de USA wordt verzonden héjummeltje schreef:De losse onderdelen worden in China geproduceerd.
-
- Forum-lid HC
Volgens mij kunnen ze in de oakley store in Londen de bril meteen custom in elkaar proppen.
Dus wellicht komen ze daar vandaan?
Dus wellicht komen ze daar vandaan?