Ridley
-
- Forum-lid
Als hij te groot is staat hij binnenkort op marktplaats haha.
-
- Forum-lid
dat is ook een manier van kopen
Aangezien mijn Colnago frame het begeven heeft, overgestapt op een Ridley noah rs r-lot12m. De onderdelen komen dus van mijn oude fiets en vanwege mijn lengte van 1.96 toch maar eerst een nieuwe metintg laten uitvoeren.
Over de eerste kilometers ben ik zeer content. Ik had verwacht dat de fiets zijwindgevoelig zou zijn maar het tegendeel is waar. Geweldige wegligging en ook nog comfort.
Over de eerste kilometers ben ik zeer content. Ik had verwacht dat de fiets zijwindgevoelig zou zijn maar het tegendeel is waar. Geweldige wegligging en ook nog comfort.
-
- Forum-lid
mooi frame, veel plezier ermee.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En ik dacht dat een Noah een knalhard frame was.elbrus schreef:.... Geweldige wegligging en ook nog comfort.
Of bedoel je meer je positie op de fiets?
Een Noah heeft zo op het eerste zicht een redelijk hoge balhoofdbuis (een XL = 23 cm).
Mooie fiets trouwens.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Mooie fiets, veel plezier toegewenst
-
- Forum-lid
Ik ontdekte laatst bij mijn Noah uit 2010 dat daar de aluminium bracket huls uit het frame is gekomen. Nu heb ik gelijk contact gezocht met Salden en het frame daarheen gebracht, zij hebben het frame naar Ridley gestuurd.
Vandaag kreeg ik reactie dat Ridley het frame niet meer kan maken en biedt mij crash replacement aan.
Mijn vraag is: wat houdt deze crash replacement in? Is dit niet gewoon een garantiegeval waarbij ik gewoon recht op een nieuw frame zou moeten hebben? (ondanks dat deze een keer is gemaakt bij de achterbrug door vervoersschade)
Vandaag kreeg ik reactie dat Ridley het frame niet meer kan maken en biedt mij crash replacement aan.
Mijn vraag is: wat houdt deze crash replacement in? Is dit niet gewoon een garantiegeval waarbij ik gewoon recht op een nieuw frame zou moeten hebben? (ondanks dat deze een keer is gemaakt bij de achterbrug door vervoersschade)