Dag allemaal,
Ik heb deze week voor het eerst hier wat ztten rondsnuffelen op het forum. En bij deze ook mijn eerste post. Ik heb zelf al wat fietsen opgeknapt, en ook al wat geëxperimenteerd met ss, maar nen echte ss is voor de toekomst.
Vandaag ging ik eens een kijkje nemen op de site van trek (trekbikes.com) en blijkbaar staan de nieuwe modellen van district e.d. op hun site (district, 4th district en 5th district). Ik von dat eerste district(van 2009 veronderstel ik) in olive green er supergoe uitzag. Weten jullie of deze nog te koop is? En voor de nieuwe modellen kan de gewone district mij wel bekoren, samen met de 4th district.
Nu vroeg ik me af wat jullie van deze fiets vinden? en vooral dan van die drive belt?
Ik vin dat hij der ongelooflijk goed uitziet, maar wel wat prijzig.
Nu heb ik wel iets merkwaardig gezien deze middag, plots stonden der bij de categorie "urban" nog 5 of 6 andere modellen, maar als ik nu vanavond keek, waren deze niet meer zichtbaar,PRIMEUR???! Hetgeen ik me nog herinner, en wat toch wel merkwaardig was, was dat er een singlespeed (genaamd 'earl' ofzoiets) met een STALEN frame bijstond, zeer basic en voor geen geld, zo'n 300. Mij leek het wel nog een fiets dat zou kunnen aanslaan, juist het zadel trok op niets!
graag jullie reacties hierover,
Filip.
trek bikes.
Hallo Filip,
Welkom hier!
Trek produceert inderdaad fraaie singlespeeds. (http://www.trekbikes.com/uk/en/bikes/ur ... hdistrict/)
Je kan eens contact opnemen met een Trek dealer bij je in de buurt. Die zal het vast wel voor je kunnen bestellen. Standaard zullen deze modellen denk ik niet in de showroom staan, omdat er niet al te veel vraag naar zal zijn.
Ik vind de drive belt wel wat hebben.
Welkom hier!
Trek produceert inderdaad fraaie singlespeeds. (http://www.trekbikes.com/uk/en/bikes/ur ... hdistrict/)
Je kan eens contact opnemen met een Trek dealer bij je in de buurt. Die zal het vast wel voor je kunnen bestellen. Standaard zullen deze modellen denk ik niet in de showroom staan, omdat er niet al te veel vraag naar zal zijn.
Ik vind de drive belt wel wat hebben.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Inderdaad leuke fietsjes. Die carbon uitvoering is echt bruut zeg. Mooi dat ze daar alles lekker zwart hebben gelaten. Wat kost dat ding?
ok, helemaal geen primeur dus, ik zat per ongeluk op de amerikaanse site van trek, waar blijkbaar heel wat meer modellen opstaan. Die 'earl' met stalen frame kunt ge dus daar eens bezichtigen, niet zo mooi als de district, maar dan ook 3 keer zo goedkoop;)