Voor mijn afstudeeronderzoek bij BBB Bikeparts, producent van fietskleding, -onderdelen en -accessoires(www.BBBparts.com) ben ik op zoek naar extra respondenten voor mijn enquete over social media gebruik door sportieve fietsers. Als bezoeker van dit forum bent u waarschijnlijk een sportieve fietser. Daarom wil ik u vragen om deze enquête in te vullen, wat ongeveer 10 minuten duurt.
Als deelnemer maakt u kans om één van de drie waardebonnen van 50,- te winnen!!! Deze kunt u in één van de 170 fietswinkels van Bike Totaal besteden. De antwoorden die u geeft hebben geen invloed op de kans om één van deze waardebonnen te winnen.
U vindt de enquête via De sportieve fietser in Nederland en social media
Bij voorbaat dank,
Paul Helderman
(Alle door u gegeven antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld en NIET worden gebruikt voor andere doeleinden dan mijn afstudeeropdracht)
Fietsers en social media
Done.
Vraag #1 vind ik echter al onduidelijk:
'Heeft u in het afgelopen jaar wel eens in speciale fietskleding op een mountainbike, toer- of racefiets gefietst?
Wat is speciale fietskleding? Zeg dan gewoon 'fietskleding' of verklaar je nader.
Mvg, Zorro
Vraag #1 vind ik echter al onduidelijk:
'Heeft u in het afgelopen jaar wel eens in speciale fietskleding op een mountainbike, toer- of racefiets gefietst?
Wat is speciale fietskleding? Zeg dan gewoon 'fietskleding' of verklaar je nader.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ingevuld , idd een van de betere enquêtes.
Goede enquete! Het enige wat ik mis is een 'hebt u nog iets toe te voegen'-vak.
Wat ik mis qua social media: een bedrijf met een goede youtube-account waar heel veel wordt uitgelegd over onderhoud. BBB sponsort een paar pro-tour teams. Als de mecaniciens van die teams uitleg zouden geven over onderhoud en tips-trucs, zou ik BBB meteen volgen op facebook. (want daar zie je de nieuwe filmpjes dan langskomen) Als er een goede basis met meerwaarde is, kan je tussendoor mooi reclame maken.
Wat ik mis qua social media: een bedrijf met een goede youtube-account waar heel veel wordt uitgelegd over onderhoud. BBB sponsort een paar pro-tour teams. Als de mecaniciens van die teams uitleg zouden geven over onderhoud en tips-trucs, zou ik BBB meteen volgen op facebook. (want daar zie je de nieuwe filmpjes dan langskomen) Als er een goede basis met meerwaarde is, kan je tussendoor mooi reclame maken.
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
Inderdaad, die meneer Vreenen ben ik dus!
Sjoerd v Reenen bedankt voor de Bon!
Sjoerd v Reenen bedankt voor de Bon!
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105