Nieuw Frame?
-
- Forum-lid
Graag jullie advies. Ik wil een nieuwe racefiets opbouwen met een campagnolo record 11 speed goep. Heb al Cosmic Carbon SL wielen, alleen nog niet het frame.
Ik twijfel tussen een geaddoniseerd allu frame en twee carbon frames:
Canyon Ultimate AL 799,-
Wilier Granturismo 999,-
Cervelo RS 1000,-
Welk frame raden jullie aan/af. Ga er oa de marmotte mee rijden en de trois ballons en diverse andere coursen.
Canyon Ultimate AL 799,-
Wilier Granturismo 999,-
Cervelo RS 1000,-
Welk frame raden jullie aan/af. Ga er oa de marmotte mee rijden en de trois ballons en diverse andere coursen.
-
- Forum-lid HC
Wat voor geometrie wil je? De Canyon heeft een race geometrie, is spijkerhard en een van de beste alu frames op de markt. De andere 2 hebben een comfortabelere geometrie en dempen de trillingen veel beter dan de Canyon. Dan nog je eigen geometrie en wat vind je zelf mooi?. Kortom een hardcore racer tegenover 2 comfortbikes en met die wielen wordt het er niet comfortabeler op.
Succes.
Succes.
Gebaseerd op ? In testen het blad tour komen Cannon frames tegenwoordig vaak als behoorlijk comfortabel uit de bus door een combinatie van een comfortabele niet oversized zadelpen en nog redelijk verende voorvork.scottpch schreef:Wat voor geometrie wil je? De Canyon heeft een race geometrie, is spijkerhard en een van de beste alu frames op de markt. De andere 2 hebben een comfortabelere geometrie en dempen de trillingen veel beter dan de Canyon. Dan nog je eigen geometrie en wat vind je zelf mooi?. Kortom een hardcore racer tegenover 2 comfortbikes en met die wielen wordt het er niet comfortabeler op.
Succes.
-
- Forum-lid
FSA in Wilier-uitvoeringWelk cranckstel is dit?
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 18 feb 2013 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De geometrie is echt niet racy, maar gewoon uitgebalanceerd.scottpch schreef:De geometrie blijft racy en gebaseerd op het feit dat m'n fietsmaat op een Ultimate alu rijdt. Toevallig hadden we het gisterochtend nog over het feit dat zijn fiets zo knalhard was.
Oké,ik las Campa groep...afrit13 schreef:FSA in Wilier-uitvoeringWelk cranckstel is dit?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Super reacties! Ik denk dat ik dan toch voor de allu racer van canyon ga! Dan heb ik extra geld voor mijn groep ! Gezien de positieve reacties over de canyon en de prijs!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik ben even niet echt mee.fabiancampa schreef:Super reacties! Ik denk dat ik dan toch voor de allu racer van canyon ga! Dan heb ik extra geld voor mijn groep ! Gezien de positieve reacties over de canyon en de prijs!
Of je moet het Canyon Topic eens doorlezen hebben.
Ook met een Canyon is natuurlijk niets mis.
Prijs kwaliteit is hun Alu frame zelfs top.
Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Kijk dat begrijp ik niet goed;fabiancampa schreef:Graag jullie advies. Ik wil een nieuwe racefiets opbouwen met een campagnolo record 11 speed goep. Heb al Cosmic Carbon SL wielen, alleen nog niet het frame.
Canyon Ultimate AL 799,-
Wilier Granturismo 999,-
Cervelo RS 1000,-
Als je zo'n dure groep en wielen koopt, koopt dan tenminste een bijpassend frame.
Trouwens Record is over de top voor elke gewone wielertoerist:
die kan gemakkelijk met een Athena groep of eventueel een Chorus uit de voeten.