Scott
-
- Forum-lid HC
Ja ik, ik heb er eens een Scott spark frameset gekocht. Maandag half 6 besteld en een uur later het bericht dat hij verstuurd was. Woensdag in huis!
Mijn maat had er er 2 addicts gekocht, maar om de een of andere reden was er iets (weet niet meer wat) en kreeg meteen zijn geld terug.
Mijn maat had er er 2 addicts gekocht, maar om de een of andere reden was er iets (weet niet meer wat) en kreeg meteen zijn geld terug.
- fietser1972
- Forum-lid
Ik heb mijn scott addict frameset in 2009 bij deze webshop gekocht. Prima deal. Goede reactie op vragen via mail en snelle levering.Cicletti schreef:Diverse Scott aanbiedingen hier http://www.westbrookcycles.co.uk/bikes- ... m12#:page1" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand ervaring met bestellen bij deze webshop in UK?
Cicletti
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Ik had al 2 sets Dura Ace C24 wielen ( Clincher en Tubeless ) dus de lage Dura Ace C24 tube wielen zijn weg -> Ik heb nu een mooie set C50 tube wielen op de kop kunnen tikken , 1 nadeel de decals zitten onder de blanke lak dus het blijft zo.
Laatst gewijzigd door rene op 16 mar 2013 12:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vandaag even de K-Edge mount gemonteerd , en wat betere daglicht foto's genomen. Ik moet de fiets ook nog eens wegen aan een goede digitale weger want ben zeer benieuwd , maar zal rond de 6,7Kg zijn incl. Garmin.
Helaas onder de blanke lak Ik zit wel te denken om de logo's van de stem en het stuur te verwijderen.Triple A schreef:mooie fiets. Ik zou (indien mogelijk) de stickers wel van de wielen verwijderen