Planet X
-
- Forum-lid
Dit zijn echt leuke frames, zag vandaag toevallig deze twee 'builds'
"Tthey say the nanolight hi mod has issues with the chain rubbing the chain stay when on smallest cog on cassette"haaldoor schreef:Weet iemand toevallig waarom ze niet met Campagnolo 10 speed werken? Staat expliciet vermeld door Planet X in de beschrijving.
http://www.bikeradar.com/forums/viewtop ... p=17602675" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had het wel gezien op hun site, incompatible met 10 speed. Ging er van uit dat 11 speed wel zou kunnen, anders hadden ze het wel vermeld. Heb op verschillende (Engelstalige) sites gelezen dat het met 11-speed wel kan. Ook nog even gemaild voor de zekerheid naar Planet X en kreeg per e-mail de bevestiging dat 11 speed geen probleem zou zijn. Op de een van de foto's hierboven is de Nanolight ook met Campa 11 afgemonteerd zo te zien.
Zodra de fietskes klaar zijn zal ik wel een paar kiekjes plaatsen. De witte wordt iig van witte afmontage voorzien (witte zadel-/stuurpen en mogelijk nog een wit stuur en wit Fizik Arione zadel). De zwarte alles in het zwart. En dan voor beiden dezelfde kabelset in het grijs en dezelfde bidonhouders in het grijs. Kabels waarschijnlijk van Prorace. Bidonhouders weet ik nog niet. Iemand tips?
Zodra de fietskes klaar zijn zal ik wel een paar kiekjes plaatsen. De witte wordt iig van witte afmontage voorzien (witte zadel-/stuurpen en mogelijk nog een wit stuur en wit Fizik Arione zadel). De zwarte alles in het zwart. En dan voor beiden dezelfde kabelset in het grijs en dezelfde bidonhouders in het grijs. Kabels waarschijnlijk van Prorace. Bidonhouders weet ik nog niet. Iemand tips?
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Japio64, zijn beiden in de maat XL. Zitbuis center-top is 58 cm, balhoofdbuis is 20 cm. Op de site van Planet X Bikes staat de geometrie van het frame. Ben benieuwd naar mijn eerste rij-ervaringen, maar dan eerst wat beter weer....
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Welke banden zijn dat op die witte? Vittoria?
Die witte in de sneeuw is echter geen Nanolight, maar een Pro Carbon. Welke banden het zijn weet ik niet. Iemand een idee waar die grijze Campagnolo-sticker te krijgen is?
-
- Forum-lid
Die campagnolo sticker kun je hier wel krijgen: http://stickerdump.nl/mtb/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet je even uitzoeken hoe het werkt, is niet heel moeilijk.
Moet je even uitzoeken hoe het werkt, is niet heel moeilijk.