Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
Lekker bakkie = koffie.
+1 volledig zwarte banden vind ik ook mooier.
+1 volledig zwarte banden vind ik ook mooier.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
je bent in ieder geval in goed gezelschap:bosna schreef:haha de zwarte bandjes zijn er net af!!
http://www.theroaddiaries.com/wp-conten ... bikesm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar heb je die vreemde fiets van TB weer, moest even opzoeken hoe het ook alweer zat maar het was een 61cm bovenbuis met een 56cm staande en een 12cm stuurpenloos schreef:je bent in ieder geval in goed gezelschap:bosna schreef:haha de zwarte bandjes zijn er net af!!
http://www.theroaddiaries.com/wp-conten ... bikesm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Do not CROSS the road!
Die stuurpen is toch wel langer dan 12cm, 14cm denk ik.
Boonens stuurpen is 14cm, hij rijdt wel met een drop van 12cm. Die jongen is ook 1m92 lang, heeft een lang bovenlichaam en relatief korte benen. Dus vreemd zou ik die fiets niet noemen, dit is de fiets van een Pro, niet die van de gemiddelde wielertoerist, dus geen appelen met peren vergelijken.zorba schreef:Daar heb je die vreemde fiets van TB weer, moest even opzoeken hoe het ook alweer zat maar het was een 61cm bovenbuis met een 56cm staande en een 12cm stuurpenloos schreef:je bent in ieder geval in goed gezelschap:bosna schreef:haha de zwarte bandjes zijn er net af!!
http://www.theroaddiaries.com/wp-conten ... bikesm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie heeft het hier over een standaard fiets van een wielertoerist? Ik snap ook wel waarom TB deze afwijkende geometrie rijdt, ik benoem ze alleen nog eens. Niets meer en niets minder!kiekeboeboe schreef:
Boonens stuurpen is 14cm, hij rijdt wel met een drop van 12cm. Die jongen is ook 1m92 lang, heeft een lang bovenlichaam en relatief korte benen. Dus vreemd zou ik die fiets niet noemen, dit is de fiets van een Pro, niet die van de gemiddelde wielertoerist, dus geen appelen met peren vergelijken.
Do not CROSS the road!