Garmin Edge 500
opafiets schreef:Ah, super. Bedankt!
Kun je altijd weer je auto terug vinden wanneer je bijv in de ardennen gat fietsen...
dit komt me heel bekend voor
2 jaar geleden de Ronde van Vlaanderen gereden auto's neer geploft bij een kerk ( we waren met zn 4 dus...)
start ingedrukt op de garmin
Na 150 km beulen in de ronde de auto's terug zoeken ...... je raad t al niet te vinden meer
na 1,5 uur rondjes gereden ( nou ja gereden meer gebaald en gepufd ) in een of ander straatje een belgisch echtpaar aangesproken
gelukkig konden we nog wat puntjes herrinneren van de plek en t echtpaar luisterde aandachtig
en ja op een een punt van waaar t zou kunnen zijn alleen was t een uur ongeveer op de fiets daar vandaan maar de man zou ons ff brengen tenmnste 2 man van ons om de auto's op te pikken
en ja hoor was een god vergeten eind weg van die plek waar we waren
dus bij iedere cyclo die we nu doen maken we eerst een of meerdere foto's van waar we vertekken om zo toch de auto weer terug te vinden
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
- timofietst
- Forum-lid
Nee, een 200 heeft de functie 'Terug naar start' en een 500 heeft dat niet. Ook maakt de 500 geen kruimelspoor wat je achteraf terug kunt fietsen, het enige wat je kunt doen is een koers maken van een eerder opgeslagen rit en die narijden. Maar dat lijkt me niet handig als je je auto terug wil vinden, er zit namelijk geen navigatiefunctie op de 500 (en ook niet op de 200) slechts een niet al te snel reagerend en accuraat kruimelspoor op een heel klein schermpje. Mijn ervaring is dat, zeker bij langere koersen, je nogal makkelijk verkeerd rijdt.litespeed schreef:Een 500 ook.apexrider schreef:Opmerkelijk, een edge 200 doet dat wel. Je ziet zowel de uitgezette route als de werkelijk gereden route.
Als je je auto terug wil vinden kun je volgens mij beter gebruik maken van een app op een smartphone die daar specifiek voor gemaakt zijn.
Wat houdt die functie terug naar start in dan? Hij tekent toch geen aparte route?
Je kan altijd je route die je tot op dat moment gereden hebt, opslaan en weer openen en terug rijden. Of met voldoende zoomniveau afsnijden. Of simpelweg borden volgen naar je startplaats en daar in de buurt de route weer eens opstarten om de locatie vd auto te vinden. En uiteraard zijn er handigere manieren...
Je kan altijd je route die je tot op dat moment gereden hebt, opslaan en weer openen en terug rijden. Of met voldoende zoomniveau afsnijden. Of simpelweg borden volgen naar je startplaats en daar in de buurt de route weer eens opstarten om de locatie vd auto te vinden. En uiteraard zijn er handigere manieren...
- timofietst
- Forum-lid
Wat ik er van gezien heb is een soort kompas richting het startpunt, geen route nee.
Maar niet in voorraad als ik me niet vergis.nibali schreef:Deze rood-zwarte edge 500 bundel is bij Futurumshop nu 233,95.Pina68 schreef:De rood-zwarte versie van de 500 bundel is nu 239,- bij Mantel, voor mij aanleiding om er één te bestellen.
Ik heb daar enkele weken gewacht ondanks de belofte dat hij binnen de week zou binnenkomen en heb de bundel dan uiteindelijk elders gekocht.
Ze geven aan levering 2-6 dagen.trujillo schreef:Maar niet in voorraad als ik me niet vergis.nibali schreef:Deze rood-zwarte edge 500 bundel is bij Futurumshop nu 233,95.Pina68 schreef:De rood-zwarte versie van de 500 bundel is nu 239,- bij Mantel, voor mij aanleiding om er één te bestellen.
Ik heb daar enkele weken gewacht ondanks de belofte dat hij binnen de week zou binnenkomen en heb de bundel dan uiteindelijk elders gekocht.
Ik heb deze recent bij Futurumshop gekocht en had de edge500 na 2 dagen in huis!
Specialized Venge Expert 2016