Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Ik kan redelijk Engels praten en lezen, maar is het nodig om zoveel tekst in het Engels te plaatsen? Of hebben we ook forumleden uit het VK of de VS?
Flauwe kul en een soort van klasse justitie. Ricco moet afgevoerd worden als crimineel en onze nationale knuffelbeer die 15 jaar de boel belazerd moeten we sparen.mao schreef:+1Frenz schreef:Thijs raakt (wederom) de juiste snaar
Lesje voor de moraal ridders.
Ik voel me ook helemaal niet aangesproken of ik structureel en bewust de boel belazer. En wat is er mis met een moraalridder?
ik zie nergens staan dat MB gespaard moet worden.
De meerwaarde zit er wat mij betreft in dat naming en shaming (sorry voor het engels, walterg) eigenlijk alleen renners betreft, terwijl zij hebben moeten presteren in een door en door verrotte omgeving & cultuur. Wie niet meedeed was/werd een loser. Diezelfde cultuur tref je in de hele maatschappij aan en zit dus ook in ons. Dat jij je daar verheven boven voelt, prima. Ik beschouw mezelf (ook) als een eerlijk mens, maar ik oordeel niet.
Hij die zonder zonde is.....
Ik zou graag zien dat Hein V. cs, eindverantwoordelijken van ploegen en foute doktoren gestraft werden, en niet de barbertjes die last krijgen van hun geweten (of niet meer kunnen ontkennen )
De meerwaarde zit er wat mij betreft in dat naming en shaming (sorry voor het engels, walterg) eigenlijk alleen renners betreft, terwijl zij hebben moeten presteren in een door en door verrotte omgeving & cultuur. Wie niet meedeed was/werd een loser. Diezelfde cultuur tref je in de hele maatschappij aan en zit dus ook in ons. Dat jij je daar verheven boven voelt, prima. Ik beschouw mezelf (ook) als een eerlijk mens, maar ik oordeel niet.
Hij die zonder zonde is.....
Ik zou graag zien dat Hein V. cs, eindverantwoordelijken van ploegen en foute doktoren gestraft werden, en niet de barbertjes die last krijgen van hun geweten (of niet meer kunnen ontkennen )
-
- Forum-lid
Wat krijgt die Boogie Boy toch veel aandacht zég...deze overgepromoveerde wielertoerist , daar ligt toch niemand nog van wakker en zijn kop zal hopelijk ook niet meer op TV te zien zijn.Gastheerg schreef:Flauwe kul en een soort van klasse justitie. Ricco moet afgevoerd worden als crimineel en onze nationale knuffelbeer die 15 jaar de boel belazerd moeten we sparen.mao schreef:+1Frenz schreef:Thijs raakt (wederom) de juiste snaar
Lesje voor de moraal ridders.
Ik voel me ook helemaal niet aangesproken of ik structureel en bewust de boel belazer. En wat is er mis met een moraalridder?
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
-
- Forum-lid
Vertaal jij het dan even?walterg schreef:Ik kan redelijk Engels praten en lezen, maar is het nodig om zoveel tekst in het Engels te plaatsen? Of hebben we ook forumleden uit het VK of de VS?
Wat het interview van Porte betreft: Het is een riedeltje dat ik te vaak eerder heb gehoord bij een zekere Amerikaanse wielerploeg (periode 1999-2005) . Harder trainen dan de rest, wetenschappelijke benadering, nooit positief, volgens de regels, etc. etc. En iedereen staat erbij en kijkt er naar. Triest dat deze mooie sport verder naar de kloten wordt geholpen. Het in dienst hebben van Leinders alleen al zou genoeg moeten zijn geweest om dat geboefte een WT-licentie te weigeren.
Dopingarts Fuentes gaat 'alles' onthullen in boek: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Spo ... llen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
- de zwarten
- Forum-lid HC
Intussen in het voetbal: Barcelona - Milan: 4-0.
In de krant: "die van Barca hielden er een verschroeiend tempo op na"
Ik kijk uit naar het boek van Fuentes!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Pat McQuaid Heeft echt een gigantische plaat voor de kop... Hoe kan je nou met droge ogen beweren dat Armstrong een inidividueel geval is en dat de sport er geen schade van geleden heeft?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Move along! There's nothing to see here!Karl66 schreef:Pat McQuaid Heeft echt een gigantische plaat voor de kop... Hoe kan je nou met droge ogen beweren dat Armstrong een inidividueel geval is en dat de sport er geen schade van geleden heeft?
Onbegrijpelijk dat McQuaid zoiets met droge ogen kan beweren.... Wat een clown. Maar wat wil je, hij is uit hetzelfde hout gesneden als dat andere boterhoofd Hein Verbruggen.
Het is toch wel schandalig ook.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Was exact hetzelfde wat ik dacht. En dan wordt er nog steeds met droge ogen beweerd dat alleen het wielrennen een groot dopingprobleem heeft. Ik hoop echt dat Fuentes meer dan alleen over wielrennen gaat schrijven.de zwarten schreef:Intussen in het voetbal: Barcelona - Milan: 4-0.
- daniel1975
- Forum-lid HC
"Ze moeten naar iconen van nu kijken. We hebben briljante atleten als Mark Cavendish en Bradley Wiggins die als rolmodel kunnen fungeren."
Waarschijnlijk moet je ook echt kind zijn om hier momenteel onvoorwaardelijk in te kunnen geloven........
Maar die man is in elk geval kinds aan het worden met zulke uitspraken. Die doet de sport bijna nog meer schade dan de doping zelf.
Waarschijnlijk moet je ook echt kind zijn om hier momenteel onvoorwaardelijk in te kunnen geloven........
Maar die man is in elk geval kinds aan het worden met zulke uitspraken. Die doet de sport bijna nog meer schade dan de doping zelf.
Less is bore