Thompson topic
Hij is klaar!
Vind hem zelf erg geslaagd, jammer dat het weer niet mee werkt want ik ben toch erg benieuwd naar hoe hij rijdt.
Frame is een Thompson Taurus Di2, groep is Dura ace Di2, wielen Mavic Cosmic SLR 2012 en afgemonteerd met Ritchey WCS WB delen.
Om het af te maken moeten er nog twee bidonhouders erop.
Vind hem zelf erg geslaagd, jammer dat het weer niet mee werkt want ik ben toch erg benieuwd naar hoe hij rijdt.
Frame is een Thompson Taurus Di2, groep is Dura ace Di2, wielen Mavic Cosmic SLR 2012 en afgemonteerd met Ritchey WCS WB delen.
Om het af te maken moeten er nog twee bidonhouders erop.
Denk dat je er heel tevreden zult over zijn, heb zelf de thompson force, en super.
Al vele merken gehad, en vind thompson de betere(had dit eigenlijk niet gedacht toen ik hem kocht.)
Het is precies als ik op men thompson rijd alsof al men andere frames die ik al had heel slap waren.
Al vele merken gehad, en vind thompson de betere(had dit eigenlijk niet gedacht toen ik hem kocht.)
Het is precies als ik op men thompson rijd alsof al men andere frames die ik al had heel slap waren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik herken werkelijk niets van jouw bericht thombrol: Ik rijd nu ruim 2,5 jaar op een Capella (ISP). Ik weeg 86 kg en rijd zo'n 11.000km per jaar en ben er inmiddels meerdere keren mee gevallen, fiets heeft geen krimp gegeven. Toegegeven, het frame is niet licht (understatement), maar blijft in ieder geval stijf en heel...