Dat zeg ik nergens, sterker, ik schrijf letterlijk dat ik geloof dat individuele renners wel bleven gebruiken maar dat van door de ploeg georganiseerd dopinggebruik geen sprake meer was. Het staat er, maar lezen is blijkbaar niet jouw ding.
Dus je blijft beweren dat er bij quickstep 100% zeker
georganiseerd dopinggebruik is en bij Blanco 100% zeker niet?
Straffe beweringen zijn dat
. Je zou bijna denken dat je er zelf voor iets tussenzit ...
Geef mij eens een bewijs van het rücksichtslos georganiseerd dopinggebruik bij Quickstep.
Ik zou zeggen: lees het dopingtopic er nog eens op na. Succes
Je hebt gedurende die hele discussie geen enkel bewijs aangegeven van enerzijds het georganiseerd dopinggebruik van Quickstep.
Tenzij ge uw zelf geschreven theorieen zomaar voor waarheid gaat aannemen.
En jij weet net zo goed als ik dat de grote kanonnen die wedstrijd toch als opwarmer gebruiken voor een lang en zwaar seizoen.
Inderdaad, het seizoen moet nog beginnen en die overwinningen van quickstep waren ook vooral in voorbereidingskoersen. Dus wacht met conclusies te trekken!
Ik heb ondertussen al spijt dat ik op die belachelijke opmerkingen mbt quickstep gereageerd heb, had moeten weten dat het uiteindelijk zou uitmonden in dit soort van discussie.
Uit het verleden is gebleken dat jouw mening voor waar aangenomen moet worden, ook al is ze niet altijd even gefundeerd.
Dat vind ik jammer. Ga mijn account verwijderen voordat ik nog eens de drang voel om te reageren.