Amstel Gold 2013
Ben het helemaal eens met je laatste zin over alle argumenten van elke dag en de alternatieven. Tuurlijk is er maar 1 dag...... Maar om op voorhand niet te gaan inschrijven (met een hele groep) en dan ook nog schrijven dat je alle mensen die wel betalen wil bedanken getuigt van zeer weinig respect naar zowel de organisatie en vrijwilligers als naar je mede-fietsers van deze klassieker die wel de moeite hebben genomen om zich in te schrijven en te betalen.
Wees dan een echte kerel en maak dan alsnog het inschrijf-bedrag over alszijnde een vrijwillige bijdrage naar de organisatie of zoiets
Wees dan een echte kerel en maak dan alsnog het inschrijf-bedrag over alszijnde een vrijwillige bijdrage naar de organisatie of zoiets
Ja, want ze hebben nog niet genoeg geld...gertgump schreef:Ben het helemaal eens met je laatste zin over alle argumenten van elke dag en de alternatieven. Tuurlijk is er maar 1 dag...... Maar om op voorhand niet te gaan inschrijven (met een hele groep) en dan ook nog schrijven dat je alle mensen die wel betalen wil bedanken getuigt van zeer weinig respect naar zowel de organisatie en vrijwilligers als naar je mede-fietsers van deze klassieker die wel de moeite hebben genomen om zich in te schrijven en te betalen.
Ik doe al een bijdrage leveren, aan de plaatselijke horeca
Maarr... Kreeg een bericht van een forum lid die had nog een kaartje over , dus gewoon legaal rijden. Waarvoor dank!
Hoe bedoel je met 'de drukste' ?Dennis31 schreef:De eerste splitsing is boven op de Geulhemmerberg geloof ik. Dat is in ieder geval de drukste.
Dit is al na 3 km !
Kun je op meerdere plaatsen op een andere route gaan mss ?
We zijn met een groep, maar rijden verschillende afstanden.
Er zijn er die de 150km, de 200km en de 250km doen, maar we willen zo lang mogelijk samen rijden
Ja wordt op meerdere plaatsen gesplitst. Ik meen dat op de Geulhemmerberg 150,200 en 250 allemaal rechtsaf moeten, maar dat weet ik niet zeker. De route wordt inderdaad op verschillende momenten gesplitst, maar boven op de Geulhemmerberg is de drukste omdat daar nog alle afstanden bij elkaar zijn.
Dus hoeveel km, denk je, kunnen verschillende afstanden bij elkaar fietsen ?Dennis31 schreef:Ja wordt op meerdere plaatsen gesplitst. Ik meen dat op de Geulhemmerberg 150,200 en 250 allemaal rechtsaf moeten, maar dat weet ik niet zeker. De route wordt inderdaad op verschillende momenten gesplitst, maar boven op de Geulhemmerberg is de drukste omdat daar nog alle afstanden bij elkaar zijn.