Bidon, welke inhoud ?
-
- Forum-lid HC
Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel je rijd, en hoeveel je dan onderweg drinkt. De helft gaat je nu 550ml aanbevelen en de andere helft 750ml.
Dit moet je toch voor jezelf beslissen.
-
- Forum-lid
1x 550 ml en 1x 750 ml ... of andersom
-
- Forum-lid HC
Lol, het gebeurt al......japiecarbon schreef:Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel je rijd, en hoeveel je dan onderweg drinkt. De helft gaat je nu 550ml aanbevelen en de andere helft 750ml.
- plantagenet
- Forum-lid
Ik ben een dorstig type....2x750ml dus.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Er zijn ook bidons van 650 ml
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat ga je er mee doen?Alex G schreef:Ja, dat had ik kunnen voorzien
Ik had zelf de 1,5 ltr flessen ook nog wel verwacht
Misschien komt er nog een onderbouwd antwoord, maar begrijp dat dit voor iedereen anders is.
Lange ritten in de zomer zonder tussenstop?
Korte ritten in de winter?
En alles er tussenin.
Ik neem maximum 2 bidons van 1/2 ltr mee. Ik vind een bidon van 3/4 ltr geen zicht op een fiets
Als het echt te warm is en ik vrees dat ik zonder drinken zal vallen stop ik aan een winkel of café en vul mijn bussen bij.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hangt van de temperatuur af en de beoogde lengte van de training!
Kies een bidon die je mooi vindt want de perfecte maat bestaat toch niet, want de benodigde hoeveelheden per training variëren te sterk.
Als je nog een optie wil kun je altijd nog een camelbak hydropack nemen, 1,5 liter in een rugzakje waar verder weinig bij in kan. Zelf heb ik de camelbak deze winter gebruikt want mijn bidons bevroren te vaak , hij kan dan op of onder de winter jas in beide gevallen bevriest hij niet omdat je gewoon zoveel warmte opwekt. In de zomer heb ik hem nog niet gebruikt
Als je nog een optie wil kun je altijd nog een camelbak hydropack nemen, 1,5 liter in een rugzakje waar verder weinig bij in kan. Zelf heb ik de camelbak deze winter gebruikt want mijn bidons bevroren te vaak , hij kan dan op of onder de winter jas in beide gevallen bevriest hij niet omdat je gewoon zoveel warmte opwekt. In de zomer heb ik hem nog niet gebruikt
enjoy the ride