Bevestigingsgat kabelgeleider bracket ontbreekt.....HELP
Hallo,
Gisteren mijn chinees carbon fiets ontvangen. Het is een FM 029 ISP (met interne kabels)
Ik zit met het volgende. Onderaan de bracket mis ik het bevestigingsgat voor de schroef van de kabelgeleider.
Hoe los ik dit op.
Voor detail heb ik een foto geplaatst. (hoop dat de link werkt...)
http://farm9.staticflickr.com/8244/8585 ... fd7174.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteren mijn chinees carbon fiets ontvangen. Het is een FM 029 ISP (met interne kabels)
Ik zit met het volgende. Onderaan de bracket mis ik het bevestigingsgat voor de schroef van de kabelgeleider.
Hoe los ik dit op.
Voor detail heb ik een foto geplaatst. (hoop dat de link werkt...)
http://farm9.staticflickr.com/8244/8585 ... fd7174.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Dat denk ik ook.....wezep schreef:Is het niet de bedoeling dat je ook een stukje buitenkabel gebruikt tussen de 2 gaten?
-
- Forum-lid
dat lijkt me sterk, er moeten twee derriekabels onder het bracket tw voor en achterderrie.wasbeer2006 schreef:wezep schreef:Is het niet de bedoeling dat je ook een stukje buitenkabel gebruikt tussen de 2 gaten?
dus met een kabelverbinding kom je er niet.
ik zou zeggen gewoon gaatje boren en draad tappen.
gaat niet, bestaat niet!
-
- Forum-lid HC
Dan zouden er dus twee kabel door dat kliene gat gaan naastelkaar moeten, dat gaat nooit, want naar de achterderrie gaat ie dan zo schuin dat het frame zal inslijten. De binnenkabel gaat dan ook door de chainstay neem ik aan?fredkarsten schreef:dat lijkt me sterk, er moeten twee derriekabels onder het bracket tw voor en achterderrie.wasbeer2006 schreef:wezep schreef:Is het niet de bedoeling dat je ook een stukje buitenkabel gebruikt tussen de 2 gaten?
dus met een kabelverbinding kom je er niet.
ik zou zeggen gewoon gaatje boren en draad tappen.
Zit er geen documentatie bij.
Mocht je een kabelgeleider nodig hebben die kan je prima plakken, door de druk zal die gewoon blijven zitten. Mijn garmin sensor zit ook met dubbel zijdig tape, gaat prima.
Bij roseversand staan heel veel soorten kabelgeleiders in het boek.
-
- Forum-lid HC
Ik geloof dat het beter is dat jij dat frame niet zelf afmonteert.
De achter derrie kabel gaat rechtstreeks door naar de achterkant, en onder je bracket moet een stukje buitenkabel.
De achter derrie kabel gaat rechtstreeks door naar de achterkant, en onder je bracket moet een stukje buitenkabel.
Het frame heeft interne kabelgeleiding. De achterderrie kabel loopt door het frame (i.d.d. ook door de chainstay).
Het "probleem" betreft dus alleen de voorderrie.
@fredkartsen: hoeveel mm inboren? draad tappen? wat voor draadtapper kun je gebruiken voor carbon??
Het "probleem" betreft dus alleen de voorderrie.
@fredkartsen: hoeveel mm inboren? draad tappen? wat voor draadtapper kun je gebruiken voor carbon??
-
- Forum-lid
@fredkartsen: hoeveel mm inboren? draad tappen? wat voor draadtapper kun je gebruiken voor carbon??[/quote]
heb je wel een punt. geen ervaring mee.
heb je wel een punt. geen ervaring mee.
gaat niet, bestaat niet!