Ik ga een nieuwe fiets kopen maar ik heb niet een al te groot budget (max 1300€). Daarom ben ik voor een mooie tweedehands fiets aan het kijken. Welke van deze 2 ziet jullie er beter uit en dan bedoel ik gezien het frame en de afmontage.
http://nl.kapaza.be/antwerpen/zannata-k ... 141592.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.kapaza.be/antwerpen/kuota-kebel-70542366.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
alvast bedankt
Zannata z82 the curve 2012 vs kuota kebel 2008
De Zannata heeft zo te zien Campagnolo Vento wielen. Degelijke set. Verder mooie afmontage met Campa Centaur. Of de prijs reëel is weet ik niet echt, vind het relatief veel geld voor een "niet A merk" tweedehands frame. Maar dat zal ook afhangen van de staat van de fiets. Let wel; waarschijnlijk moet je er gelijk een andere cassette op zetten aangezien deze niet lager dan 16 tandjes gaat.
De Kuota zou ik snel laten voor wat het is of nog eens heel goed over doorvragen. De adverteerder kan niet echt een logische en duidelijke advertentietekst opstellen...
Ik kan er althans niets van maken, mede door het gebrek aan leestekens. Ik citeer:
"Kuota kebel carbon met tubles wielen ultegra 10speed of carbon wielen volledig durace met nieuwe ultegra schifters kleur zwart-wit (+2de vork)."
Tubles (schrijffoutje...) wielen? Bedoelt hij daarmee de wielen op de foto's? En welke carbon wielen krijg je als alternatief? Clinchers of tubes? En is het nu Ultegra 10 speed of volledig Durace (weer schrijffoutje)? En zitten er schifters of shifters op? En waarom een tweede vork er bij? Wat voor vork? Welke maat is de fiets? En zo kan ik nog wel meer vragen bedenken...
De Kuota zou ik snel laten voor wat het is of nog eens heel goed over doorvragen. De adverteerder kan niet echt een logische en duidelijke advertentietekst opstellen...
Ik kan er althans niets van maken, mede door het gebrek aan leestekens. Ik citeer:
"Kuota kebel carbon met tubles wielen ultegra 10speed of carbon wielen volledig durace met nieuwe ultegra schifters kleur zwart-wit (+2de vork)."
Tubles (schrijffoutje...) wielen? Bedoelt hij daarmee de wielen op de foto's? En welke carbon wielen krijg je als alternatief? Clinchers of tubes? En is het nu Ultegra 10 speed of volledig Durace (weer schrijffoutje)? En zitten er schifters of shifters op? En waarom een tweede vork er bij? Wat voor vork? Welke maat is de fiets? En zo kan ik nog wel meer vragen bedenken...
Ok bedanktbuddo schreef:De Zannata heeft zo te zien Campagnolo Vento wielen. Degelijke set. Verder mooie afmontage met Campa Centaur. Of de prijs reëel is weet ik niet echt, vind het relatief veel geld voor een "niet A merk" tweedehands frame. Maar dat zal ook afhangen van de staat van de fiets. Let wel; waarschijnlijk moet je er gelijk een andere cassette op zetten aangezien deze niet lager dan 16 tandjes gaat.
haha dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de fiets zagtobi_as schreef:En 'n zwart stuurlintje...buddo schreef:Let wel; waarschijnlijk moet je er gelijk een andere cassette op zetten aangezien deze niet lager dan 16 tandjes gaat.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De kwaliteit van een fiets kan je toch niet weten aan de hand van de geletterdheid van de verkoper.
Het kan goed zijn dat dit een top koopje is van iemand die liever fietst dan advertenties op te stellen.
In België is Zannata een relatief bekend merk waar ook een profploeg mee rijd.
Mijn reactie op je vraag kan je vinden op het andere forum waar je deze vraag hebt gesteld.
Het kan goed zijn dat dit een top koopje is van iemand die liever fietst dan advertenties op te stellen.
In België is Zannata een relatief bekend merk waar ook een profploeg mee rijd.
Mijn reactie op je vraag kan je vinden op het andere forum waar je deze vraag hebt gesteld.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daar is niets van aan.jgovaert schreef:Ok zeker al bedankt voo al jullie tips.
Ik heb op het intenet gelezen dat de carbon van zannata slap zou zijn en dat die zijn stijfheid snel zou verliezen. Is dit waar.
Alvast bedankt
Als je zin hebt in de Zannata moet je er eens naar gaan kijken en een proefritje doen.
Zo op het eerste zicht is dit van een jonge renner (-ster) geweest aan het nieuwelingenverzet te zien.
Ik ken verscheidene mensen die erg tevreden zijn van hun Zannata.
Ik ken er ook wel enkelen die erg tevreden zijn van hun Kuota.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend