Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Cannondale Flash - practisch nieuw

botje
Forum-lid

botje 29 apr 2011 08:57

Te koop aangeboden, mijn practisch nieuwe, custom made Cannondale Flash Hi-Mod 2, frame maat large.

Is nog geen 500 km mee gefietst. Da’s niet veel voor een fiets van een jaar oud. Ik zal het even kort toelichten.

Februari 2010 aangeschaft, wachten totdat sneeuw en pekel weg zijn. Wat een lange winter.... Toen een aantal clubtrainingen mee gedaan en een keer naar Sauerland. De fiets gaat als een raket. Wow, gaaf!. In de lente en zomer veel op de racefiets gezeten ivm racetransalp. Mountainbiken komt wel weer dacht ik.

Vanaf de herfst kreeg ik wat last van mijn arm en kwam het even niet van fietsen. De last werd langzaamaan uitval van spieren en in december werd vastgesteld dat ik een grote tumor in mijn nek had (11 cm) die het ruggemerg en een aantal wervels kapot had gemaakt. Hmmmm, dat had ik niet zien aankomen.

Begin januari geopereerd en sindsdien in de revalidatie. Mijn nek is vastgezet over 5 wervels en mijn arm is blijvend deels verlamd. Mountainbiken zit er dus helaas fysiek niet meer in en dus gaat dit racemonster gedwongen in de verkoop :( .

Belangrijkste specs:

Wielen: Fetherlight custom build
Voorvork: Lefty Carbon
Remmen: Magura Martha SL 160 mm
Achterderailleur: SRAM XO
Voorderailleur: XT
Shifters: SRAM XO
Casette: XT 11-34 (nieuw, origineel zat er XO casette op)
Ketting: KMC-SL (nieuw, origineel zat er PC-99 op)
Crankstel: FSA Afterburner, BB30
Stuur: FSA-SLK, Carbon
Barends: Tune
Banden: Continental X-King Race Sport, nieuw
Zadel: Fizik Gobi
Bidonhouder: Tacx Tao Carbon

Gewicht: 8,8 kg

Inclusief:

Garantie
Coupon voor gratis eerste onderhoudsbeurt (heeft hij nog niet gehad) bij Rijwielpaleis Bilthoven
Coupon voor korting op 2e en 3e onderhoudsbeurt
2 setjes remblokjes Martha endurance (a 22 EUR per set), nieuw
Aankoopbon
Alle instructieboekjes

Nieuwprijs ruim 5000 EUR, vraagprijs 3600. Amai, dat waren 500 dure kilometers…. :~

Te bezichtigen en uit te proberen in De Meern

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

juulh
Forum-lid

Gebruikersavatar juulh 29 apr 2011 10:34

wat een beauty!
Specialized Tarmac Elite Compact

botje
Forum-lid

botje 30 apr 2011 21:20

De fiets is net gestolen tijdens een proefritje. !@#$%^&* Wat een kl...te gevoel.

Het was een gast van Marktplaats. Aardige kerel. Tijdje mee staan te kletsen. Hij maakt een rondje door de straat, draait de hoek om en komt nooit meer terug. What the f..ck?????

Wijze les, nooit iemand een proefritje laten maken zonder onderpand.

Als iemand hem ooit tegenkomt: framenr: VM91499

bert01
Forum-lid

bert01 30 apr 2011 21:23

Wat een enorme klotenstreek, heb je iets van gegevens van hem? Kan hopelijk ellende voor anderen voorkomen

mr.chrono
Forum-lid

mr.chrono 30 apr 2011 21:47

Ik zeg dit niet snel maar dat soort gasten moeten ze afschieten

race-niek
Forum-lid

race-niek 30 apr 2011 21:55

klote man.
hoop dat je nog wat met de verzekering kan regelen.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

cva
Forum-lid

cva 30 apr 2011 22:06

dat zo een dinges gebeuren... niet gewoon... hopelijk vind je de fiets + dader snel terug...

testritje = paspoort achterlaten + contactgegevens blijkbaar...

ze zouden terug de wet moeten invoeren van wie steelt en gevat wordt, handen afkappen... kan ie ineens niet meer fietsen...

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 30 apr 2011 22:08

[quote="CVA"]dat zo een dinges gebeuren... niet gewoon... hopelijk vind je de fiets + dader snel terug...

testritje = paspoort achterlaten + contactgegevens blijkbaar...

ze zouden terug de wet moeten invoeren van wie steelt en gevat wordt, handen afkappen... kan ie ineens niet meer fietsen...[/quote]

Dan zorgen ze echt wel voor een gejat id/paspoort..

Erg spijtig, hopen dat je hem terug vind!

yoda
Forum-lid

yoda 01 mei 2011 12:15

WTF.. zo jammer dat soort mensen.. Ik hoop dat ze em nog kunnen pakken op een of andere manier.
Do or Do not.. There is no try

atb-sjonnie
Forum-lid

atb-sjonnie 01 mei 2011 12:41

Deze man zal wel geen geweten hebben, maar de fiets is uniek genoeg qua details hij zal wel meteen veranderingen moeten doen om rond te kunnen fietsen...

Oja hou MP ff in de gaten!
Wanneer wordt het Zomer....

lopert
Forum-lid

lopert 01 mei 2011 12:58

Verschrikkelijk om zo met je sport te stoppen! Ik hoop echt dat je hem terugvindt!

Ik kan alleen maar voor toekomstige MP-verkopers bedenken dat de koper vooraf het geld achterlaat. Het lijkt op andere manieren niet te voorkomen. Ik heb nu al zoveel idiote verhalen gelezen dat je niemand meer lijkt te kunnen vertrouwen.

2meter
Forum-lid

2meter 02 mei 2011 19:01

Da's kl....te!!!

Heb je al contact opgenomen met Marktplaats? Die kunnen volgens mij nog wel wat met de IP-adressen en het eventuele account van de koper (de communicatie ging neem ik aan ook via Marktplaats?). En ik zou hem ook zeker plaatsen op het Mountainbikeforum, onder de rubriek "Gezocht". Daar heb je een veel grotere doelgroep.

Plaats reactie