Bevestigingsgat kabelgeleider bracket ontbreekt.....HELP
-
- Forum-lid HC
oals je ziet, gewoon een stukje kabel ertussen! Dus niks boren plakken of wat dan ook!!!!!!!!!!!!
Weet je zeker dat je het zelf gaat doen? Want als je dit al niet ziet vraag ik mij af of je wel zelf een fiets moet afmonteren.
Weet je zeker dat je het zelf gaat doen? Want als je dit al niet ziet vraag ik mij af of je wel zelf een fiets moet afmonteren.
Misschien wil ie er wel van leren.japiecarbon schreef:oals je ziet, gewoon een stukje kabel ertussen! Dus niks boren plakken of wat dan ook!!!!!!!!!!!!
a) boren en tappen in carbon als je niet heel goed weet wat je doen = niet doen.
b) plakken / lijmen / dubbelzijdig tape blijft prima zitten als je het oppervlak voor het lijmen maar goed (!) schoonmaakt. Er worden hele vliegtuigen en auto's aan elkaar gelijmd van audi tot airbus, en ja, die zien ook wel eens regen (understatement)
c) het lijkt me dat een stukje buitenkabel inderdaad het best is voor dit geval....
Een frame leren opbouwen is best leuk, en je moet maar vooral veel vragen stellen hier, want er loopt hier op het forum meer kennis rond dan bij menig fietsemaker. Liever alles 3 keer vragen dan op een fiets gaan zitten straks die niet goed in elkaar zit!
b) plakken / lijmen / dubbelzijdig tape blijft prima zitten als je het oppervlak voor het lijmen maar goed (!) schoonmaakt. Er worden hele vliegtuigen en auto's aan elkaar gelijmd van audi tot airbus, en ja, die zien ook wel eens regen (understatement)
c) het lijkt me dat een stukje buitenkabel inderdaad het best is voor dit geval....
Een frame leren opbouwen is best leuk, en je moet maar vooral veel vragen stellen hier, want er loopt hier op het forum meer kennis rond dan bij menig fietsemaker. Liever alles 3 keer vragen dan op een fiets gaan zitten straks die niet goed in elkaar zit!
Ik ga niet alles doen. Gereedschap voor lagers BB en headset heb ik niet. Daar waag ik me niet aan.japiecarbon schreef:oals je ziet, gewoon een stukje kabel ertussen! Dus niks boren plakken of wat dan ook!!!!!!!!!!!!
Uitrichten derailleur "hang-over" is ook niet alledaags.
Remmen, derries, kabels en verder afstellen lukt nog wel
Een frame leren opbouwen is best leuk, en je moet maar vooral veel vragen stellen hier, want er loopt hier op het forum meer kennis rond dan bij menig fietsemaker. Liever alles 3 keer vragen dan op een fiets gaan zitten straks die niet goed in elkaar zit![/quote]
I.d.d. er is veel kennis onder forum-leden. Maar het wordt niet altijd op de juiste manier aangewend....
I.d.d. er is veel kennis onder forum-leden. Maar het wordt niet altijd op de juiste manier aangewend....
-
- Forum-lid HC
Headset heb je geen gereedschap voor nodig. En wat bedoel je met hang-over?