Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid HC
Omdat ze simpelweg niet alles bekijken vermoed ik. Ook kan het uit maken wat er op de bon vermeld staat.
zwarte bandjes komen er nog op..echter mag je een gegeven paard niet in de bek kijken hePanic schreef:Rood en roze gecombineerd...auw.
Kleurenschema op het frame is wel leuk, maar leg er alsjeblieft zwarte banden op!
Overigens lijken de bandjes een andere kleur te hebben dan het frame, maar in werkelijkheid is de kleur nagenoeg identiek.
De logo's op de velgen zitten onder de lak en moet ik nog iets anders op verzinnen. Misschien roze Edco stikkers of iets anders.
Het frame is (zelf) aangeschaft, al het overige is gesponsord...
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
-
- Forum-lid
japiecarbon schreef:Omdat ze simpelweg niet alles bekijken vermoed ik. Ook kan het uit maken wat er op de bon vermeld staat.
Volledig mee eens, zendingen onder een bepaalde waarde vliegen bij de koerierdiensten er gewoon door. En af en toe moeten ze er een uitpikken en als je dan pech hebt is het de jouwe.
Mijn wielen zijn ondertussen binnen en heb er ook een ritje mee gemaakt. Ze zijn goed stijf en bollen goed. Vrije loop van de edhub naven maken een mooi geluid dat niet overdreven aanwezig is. Heb een paar keer een spaak horen schieten tijdens de eerste paar km's maar hierna zat alles goed op zijn plek en gingen ze als zonnetjes. De levertijd was al met al een week. Ik heb er swissstop remblokken op zitten en deze piepen niet tijdens het remmen en geven ook voldoende remkracht naar mijn zin. Remweg is vergeleken met goede remblokken op een aluvelg wel iets langer maar in droge weersomstandigheden prima te doen. Foto's zijn onderweg.
Life is competition
Hier alvast een preview van mijn nieuwe Chinees. Binnenkort zal ik is een paar mooie plaatjes schieten
Het is inmiddels al de derde. Ook bij deze de gebruikelijke kleine aanpassingen moeten doen maar hij fietst prima!
Het is inmiddels al de derde. Ook bij deze de gebruikelijke kleine aanpassingen moeten doen maar hij fietst prima!
-
- Forum-lid HC
Deze zag ik gisteren op de paasbike, kon niet missen dat het deze was.dmmdzm schreef:
Dat klopt! Gisteren was de vrouw naar de wedstrijd komen rijden...na een ritje van 55km de 2e rit van 135km!japiecarbon schreef:Deze zag ik gisteren op de paasbike, kon niet missen dat het deze was.dmmdzm schreef:
En het is goed bevallen. Geen problemen oid
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
-
- Forum-lid
Wat zijn die aanpassingen dan?timsen schreef: Ook bij deze de gebruikelijke kleine aanpassingen moeten doen maar hij fietst prima!