Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Wat is de beste manier om in contact te komen met Dengfu? Ik heb de beste man nu 2x gemaild en ook geprobeerd via Skype contact te zoeken, maar ik krijg voorlopig nergens antwoord op.
Havana,
In het verleden reageerden ze vrij snel.
Ik weet niet wanneer je het geprobeerd hebt, maar ze hebben een paar 'feestdagen' vanaf 4 april. Aankomende week zul je meer kans hebben.
Succes
In het verleden reageerden ze vrij snel.
Ik weet niet wanneer je het geprobeerd hebt, maar ze hebben een paar 'feestdagen' vanaf 4 april. Aankomende week zul je meer kans hebben.
Succes
FM098 van Dengfu
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
-
- Forum-lid
Kreeg in eerste instantie ook geen contact met ze (1.5 week geleden). Echter vorige week woensdag nog een mailtje gestuurd en vrijdag keurig antwoord op al mijn vragen (waren er toch redelijk wat). Zal ze binnenkort verblijden met een bestelling.havana schreef:Wat is de beste manier om in contact te komen met Dengfu? Ik heb de beste man nu 2x gemaild en ook geprobeerd via Skype contact te zoeken, maar ik krijg voorlopig nergens antwoord op.
-
- Forum-lid HC
Je zou (als er echt geen andere oplossing is) een buitenkabel door kunnen voeren.bramdr schreef:Iemand als eens hetzelfde voorgehad met de interne kabelgeleiding?
Hoe opgelost?
Frame terug sturen zie ik niet echt zitten.
Er zijn wel meer oplossingen, maar die zijn lastig uit te leggen. En ik weet ook niet exact wat mogelijk is omdat ik niet weet wat er mis is.
Waar kom je vandaan?
België, buurt van leuven.
Buitenkabel is volgens mij onmogelijk?
Waar de kabel in het frame gaat is er een kabelstop voor de buitenkabel, enkel de binnenkabel kan er door dus.
Laatste optie is een volledige buitenkabel langs buiten.
Dan zal ik de achterderraileur kabel ook zo monteren, anders is het geen zicht.
Buitenkabel is volgens mij onmogelijk?
Waar de kabel in het frame gaat is er een kabelstop voor de buitenkabel, enkel de binnenkabel kan er door dus.
Laatste optie is een volledige buitenkabel langs buiten.
Dan zal ik de achterderraileur kabel ook zo monteren, anders is het geen zicht.
Fiets binnen en bijna klaar.
Via DengFu. Errug tevreden. Contact, factuur (!) en afhandeling.
Type frame : FM029.
Zaterdag Retül fietspositiemeting, zaag in carbon (vorkbuis en zadelpen...), afstellen en rijden.
Ben zeer benieuwd....
Via DengFu. Errug tevreden. Contact, factuur (!) en afhandeling.
Type frame : FM029.
Zaterdag Retül fietspositiemeting, zaag in carbon (vorkbuis en zadelpen...), afstellen en rijden.
Ben zeer benieuwd....
Ik heb dit wel eens gehad met mijn FM028. Het lag toen aan een combinatie van wat vuil en een "losse" kabelliner in de doorvoer voor de kabel voor de voorderailleur. Ik heb het toen kunnen oplossen door de kabel er van bovenaf in te duwen, zeg maar tegen de normale richting in. Op deze manier heb ik uiteindelijk de rotzooi eruit kunnen duwen. Heeft me wel een goed kwartiertje prutsen gekost, ik moest de kabel ook telkens een stukje afknippen tegen het rafelen. Gelukkig had ik de oude nog niet weggegooidbramdr schreef:Iemand als eens hetzelfde voorgehad met de interne kabelgeleiding?
Hoe opgelost?
Frame terug sturen zie ik niet echt zitten.