foto van je fiets
Inderdaad, geen hekwerk! Chique fietsje hoor.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
nieuwe bandjes en wielen onder de Wilier....
Fulcrum 5 2013 model met daarom heen de GP4000 rode bandjes.
beetje wit wat in het frame zit komt nu heel minimaal terug in de naven van de Fulcrum wielen (was eerst twijfelen of de 2013 naven niet te overdreven waren qua kleurstelling maar het past naar mijn idee prima
Fulcrum 5 2013 model met daarom heen de GP4000 rode bandjes.
beetje wit wat in het frame zit komt nu heel minimaal terug in de naven van de Fulcrum wielen (was eerst twijfelen of de 2013 naven niet te overdreven waren qua kleurstelling maar het past naar mijn idee prima
- timofietst
- Forum-lid
Niet echt iets nieuws, wel de stickers van mijn Zonda's gehaald. Ziet er wat rustiger uit zo.
Waar kan ik aan krimpkousen komen?johoop schreef:Je kan je ventielen ook een kleurtje geven met een --zwarte --rode-- groenen ---krimpkouslvgh schreef:Welke binnenbanden hebben zwarte ventielen?
Ik gebruik deze krimpkous als geluiddemper ,zodat het ventiel niet tegen de velg rammelt.
gr Juwilier
Bij wijze van introductie, hier maar gelijk mijn fiets.
Sinds een jaar of 4 bezig met fietsen. Begonnen op een fixed, maar de drang naar remmen en versnellingen (veiligheid) werd alsmaar groter, dus heb ik onderstaande op de kop getikt. Daar rijd ik inmiddels 1.5 jaar mee. Het is een oude foto, intussen is de stuurnok vervangen voor een wat kortere.
Sinds een jaar of 4 bezig met fietsen. Begonnen op een fixed, maar de drang naar remmen en versnellingen (veiligheid) werd alsmaar groter, dus heb ik onderstaande op de kop getikt. Daar rijd ik inmiddels 1.5 jaar mee. Het is een oude foto, intussen is de stuurnok vervangen voor een wat kortere.