BBB fietscomputers
Wie heeft er ervaring met BBB fietscomputers? De duurdere modellen zijn ANT+ compatible, wat goed nieuws is aangezien de Garmin sensoren en hartslagband gebruikt kan worden. Maar is de bevestiging ook compatible met Garmin?
Op het plaatje op de site van BBB lijkt het net als Garmin een bajonetsluiting.
Denk over een BBB computer voor erbij. Mijn Edge 800 heb ik op 9 van de 10 ritjes simpelweg niet nodig.
Op het plaatje op de site van BBB lijkt het net als Garmin een bajonetsluiting.
Denk over een BBB computer voor erbij. Mijn Edge 800 heb ik op 9 van de 10 ritjes simpelweg niet nodig.
+1 voor de EDGE 500.
Heeft bovendien als voordeel dat je het device/software niet meer hoeft te leren kennen.
Met BBB wordt het een reversed vlag op een strontschuit, ben ik bang.
Ik bedoel je hebt een prachtige fiets, en bent hem net aan het tunen, en dan overweeg je BBB?
(ik geef toe, het is persoonlijk. Maar altijd als ik iets van BBB koop, krijg ik daar achteraf spijt van).
Wijsheid toegewenst.
Heeft bovendien als voordeel dat je het device/software niet meer hoeft te leren kennen.
Met BBB wordt het een reversed vlag op een strontschuit, ben ik bang.
Ik bedoel je hebt een prachtige fiets, en bent hem net aan het tunen, en dan overweeg je BBB?
(ik geef toe, het is persoonlijk. Maar altijd als ik iets van BBB koop, krijg ik daar achteraf spijt van).
Wijsheid toegewenst.
Ik heb de BCP 52 WAH gekocht en gebruik deze met de Garmin module en de BBB borstband, perfecte fit, de borstband is beter dan die van Garmin! Het instellen van de BBB computer is niet zo gebruiksvriendelijk, de + knop staat links en de - knop rechts, dit is een foutje van de engineering volgens mij! De leesbaarheid is perfect maar ik vind het spijtig dat je 2 fietsen kan instellen maar dat er slechts één fietshouder bijgeleverd word, een tweede fietshouder kost €10 euro! Je kan de fietshouder niet snel omruilen want de bevestiging gebeurt met nylonstraps ipv rubbers
-
- Forum-lid HC
Waarom zou je de Edge 800 niet gebruiken, ik zie de logica niet om geld uitte geven zodat je je top apparaat wat je al hebt niet hoeft te gebruiken?
Als je hem te zwaar vind stop je hem toch gewoon in je achterzak
Als je hem te zwaar vind stop je hem toch gewoon in je achterzak
Tjsa, jouw oude frame voldoet toch ook nog prima? Waarom 3 ruggen aan een Pina uitgeven
-
- Forum-lid HC
Ik koop die Pina om mijn spaargeld onder de veiligheidsgrens te houden, ben bang voor Cypriotische toestanden.
Wellicht begrijp ik het "erbij"niet helemaal?
Wellicht begrijp ik het "erbij"niet helemaal?
Ik gebruik ook een BBB 52-WAH naast mijn Bryton Rider50. Tot volle tevredenheid.
Het is precies zoals je zegt:"die volledige GPS comp heb je 9 van de 10 keer niet nodig ." In Nederland dan Hij koppelt snel is accuraat en prima in zijn functies.
Het grootste voordeel vind ik dat je je comp niet steeds hoeft op te laden. Alleen jammer dat de bevestiging NIET uitwisselbaar is. Mijn oplossing; de houder vd BBB laten zitten maar 180 graden draaien en dan de Brytonhouder op mijn stuurpen zetten
De comp. incl houder is te koop trouwens. Kan ik weer iets anders proberen ......
Het is precies zoals je zegt:"die volledige GPS comp heb je 9 van de 10 keer niet nodig ." In Nederland dan Hij koppelt snel is accuraat en prima in zijn functies.
Het grootste voordeel vind ik dat je je comp niet steeds hoeft op te laden. Alleen jammer dat de bevestiging NIET uitwisselbaar is. Mijn oplossing; de houder vd BBB laten zitten maar 180 graden draaien en dan de Brytonhouder op mijn stuurpen zetten
De comp. incl houder is te koop trouwens. Kan ik weer iets anders proberen ......
Laatst gewijzigd door beezer op 11 apr 2013 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat heb ik ook gedaan: de cs600 op de pen en de 800 op het stuur.
Less is bore
Ben er nog niet uit, voorlopig laat ik t zo.