Ik wil een 3de kaart op een edge 705 zetten
heb nu topo Benelux op het interne geheugen staan en topo duitsland op de sd kaart
nu wil ik er nog een kaart bij zetten daarvan is de bestands naam het zelfde
als ik de bestandsnaam verander dan ziet de edge de kaart niet en als ik em hetzelfde laat dan overschrijft ie de oude kaart
iemand een idee ??
3de kaart op edge 705
Zoals jij het wil gaat het niet lukken. De 705 snapt namelijk alleen de kaarten als de img exact die filenaam heeft. Enige oplossing: img maken mbv mapsource of map installerronkinkel schreef:Ik wil een 3de kaart op een edge 705 zetten
heb nu topo Benelux op het interne geheugen staan en topo duitsland op de sd kaart
nu wil ik er nog een kaart bij zetten daarvan is de bestands naam het zelfde
als ik de bestandsnaam verander dan ziet de edge de kaart niet en als ik em hetzelfde laat dan overschrijft ie de oude kaart
iemand een idee ??
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- ron kinkel
- Forum-lid
Hartelijk dank voor je reactie
Dus wat jij bedoelt is in mapsource van topo benelux en de topo wandelkaart 1kaart maken ?
Dus wat jij bedoelt is in mapsource van topo benelux en de topo wandelkaart 1kaart maken ?
-
- Forum-lid
Als je Mapsource gebruikt om de kaarten over te zenden, moet je in Mapsource alle delen van beide kaarten selecteren en dan verzenden naar de Edge. Dus je selecteert eerst alle delen van kaart 1, schakelt naar kaart 2 en selecteert daar ook alle delen. Vervolgens verzenden naar de Edge (mapsource maakt er dan 1 .img bestand van)
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Uit een oud GPS-forumbericht haalde ik onderstaande:
Garmin supports opening files of 4 cards at once, but they should only have allowed the program name:
Gmapbmap.img - basemap, resolve issues with errors routing over long distances, as well as a route through a few cards
Gmapsupp.img - your map
Gmapsup2.img - your other card
Gmapprom.img - your other card
Garmin supports opening files of 4 cards at once, but they should only have allowed the program name:
Gmapbmap.img - basemap, resolve issues with errors routing over long distances, as well as a route through a few cards
Gmapsupp.img - your map
Gmapsup2.img - your other card
Gmapprom.img - your other card