Hallo allemaal,
Ik ben afgelopen zomer gevallen met mijn focus en toen is mijn zadel grotendeels omgeklapt en niet meer bruikbaar,
In alle haast heb ik snel een zadeltje van specialized gekocht.Nu begin ik me er toch aan te storen en wil ik graag een orgineel zadel.
Echter kan ik nergens een wit zadel vinden voor mijn focus van concept ex.ook zijn de meeste focussen uitgerust met een fizik zadel maar wil wel zeker weten dat het past op mijn zadelbuis.Als iemand een leuke link heeft waar ze de orginele zadels hebben of een passen wit fizik zadel ergens op internet hoor ik het heel graag.
mvg ruud
nieuw zadel focus variado 3.0
(ik heb ook een variado 3.0 gehad)..
Ik zou me er niet zo druk om maken.. mits een zadel goed zit gewoon lekker houden. Concept EX is gewoon (volgens mij) de eigen cheap-ass eigen onderdelen merk van Focus. Zolang een zwart of wit zadel een beetje bij de rest van de kleur van je fiets past is het prima toch... ongegacht welk merk..
Ik zou me er niet zo druk om maken.. mits een zadel goed zit gewoon lekker houden. Concept EX is gewoon (volgens mij) de eigen cheap-ass eigen onderdelen merk van Focus. Zolang een zwart of wit zadel een beetje bij de rest van de kleur van je fiets past is het prima toch... ongegacht welk merk..
-
- Forum-lid
Hoi Ruud,
Ik heb zelf ook een Variado 3.0 en heb het zadel er af gehaald ten behoeve van een Charge Spoon zadel.
Das een echte aanrader, en de prijs is tenopzichte van het comfort belachelijk laag. En het zadel past gewoon op de Concept zadelpen.
Ik heb zelf ook een Variado 3.0 en heb het zadel er af gehaald ten behoeve van een Charge Spoon zadel.
Das een echte aanrader, en de prijs is tenopzichte van het comfort belachelijk laag. En het zadel past gewoon op de Concept zadelpen.