Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2013

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 apr 2013 23:51

Dankzij m'n gipspoot de hele koers gezien. Ik vreesde lang dat er helemaal niets ging gebeuren en dat 't uit zou lopen op een sprint van een grote groep op de Cauberg. Maar nadat Weening en daarna ook Nordhaug en Tanner er vandoor gingen vond ik 't een leuke koers. Het geklungel van de NOS met de regie was wel een beetje jammer, ik kreeg het idee dat ze 2 motoren miste. Maar de regie had 't ook niet echt op een rijtje.

En natuurlijk mooi dat de aanvaller beloond is.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6571
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 apr 2013 08:57

amclassic-fan schreef:Dankzij m'n gipspoot de hele koers gezien.
Had ik nog niet meegekregen. Sterkte en een voorspoedig herstel.

edwin01
Forum-lid
Berichten: 1778
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

edwin01 16 apr 2013 09:22

Wat is er gebeurd Mark? In een valpartij gelegen?
Sterkte in ieder geval!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 apr 2013 10:17

Jup vorige week zondag in Glazenstad. Net voor de laatste doorkomst stuurde iemand hard naar links en die raakte ik met m'n voorwiel. Het ging zo hard dat er geen redden meer aan was, behoorlijk hard gevallen en m'n rechterduim lelijk gebroken. Ik moet me nog 3 weken behelpen met 't gips. Gelukkig alleen nog gips nu om m'n hand en niet meer m'n hele onderarm ingepakt dankzij 't mee denken van de gipskamer in 't MST.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
loos
Forum-lid
Berichten: 3602
Lid geworden op: 21 mei 2010 21:09
Locatie: Bergschenhoek

Gebruikersavatar loos 16 apr 2013 11:17

chrissiewizzie schreef:Balen, maar gelukkig niet je been. Dat was m'n eerste gedachte bij "gipspoot". Sterkte met je herstel.
+1, wel balen, maar je kunt dus wel op de Tacx vermoed ik. Je zult dan ook niet heel veel achterop raken hoop ik. Beterschap!
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39552
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 17 apr 2013 17:17

Zojuist weer eens een ouderwetse EPO-punch gezien op de Muur?
Vind wielrennen zo niet leuk meer :-(
Weer een Zuid Europeaan met een dubieus verleden die met KAT een grote koers wint.
Less is bore

stelvio82
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 sep 2012 20:15

stelvio82 17 apr 2013 18:56

daniel1975 schreef:Zojuist weer eens een ouderwetse EPO-punch gezien op de Muur?
Vind wielrennen zo niet leuk meer :-(
Weer een Zuid Europeaan met een dubieus verleden die met KAT een grote koers wint.
+1

Ben het ook helemaal zat. Verder domineert Sky de ronde van Trentino. Om te kotsen is het. Ik kijk al uit naar de Giro... :roll:, de wetenschappelijke benadering in actie. :roll: :roll:

Het profwielrennen is terminaal ziek. Over tien jaar bestaat het niet meer, en dat is misschien maar goed ook.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 17 apr 2013 19:18

Ik zat heerlijk hersenloos de wedstrijd te kijken en heb er van genoten.
Blijft een heerlijke finale die muur.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 apr 2013 19:35

stelvio82 schreef:
daniel1975 schreef:Zojuist weer eens een ouderwetse EPO-punch gezien op de Muur?
Vind wielrennen zo niet leuk meer :-(
Weer een Zuid Europeaan met een dubieus verleden die met KAT een grote koers wint.
+1

Ben het ook helemaal zat. Verder domineert Sky de ronde van Trentino. Om te kotsen is het. Ik kijk al uit naar de Giro... :roll:, de wetenschappelijke benadering in actie. :roll: :roll:

Het profwielrennen is terminaal ziek. Over tien jaar bestaat het niet meer, en dat is misschien maar goed ook.
Heb jij schijnbaar een andere koers gezien dan ik? Sky wint de etappe in Trentino, maar de wedstrijd domineren?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stelvio82
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 sep 2012 20:15

stelvio82 17 apr 2013 19:52

amclassic-fan schreef:
stelvio82 schreef:
daniel1975 schreef:Zojuist weer eens een ouderwetse EPO-punch gezien op de Muur?
Vind wielrennen zo niet leuk meer :-(
Weer een Zuid Europeaan met een dubieus verleden die met KAT een grote koers wint.
+1

Ben het ook helemaal zat. Verder domineert Sky de ronde van Trentino. Om te kotsen is het. Ik kijk al uit naar de Giro... :roll:, de wetenschappelijke benadering in actie. :roll: :roll:

Het profwielrennen is terminaal ziek. Over tien jaar bestaat het niet meer, en dat is misschien maar goed ook.
Heb jij schijnbaar een andere koers gezien dan ik? Sky wint de etappe in Trentino, maar de wedstrijd domineren?
http://www.fiets.nl/2013/04/16/sky-wint ... -trentino/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27878
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 apr 2013 20:00

"Moreno laat Gilbert achter zich", kopt Sporza. Ehhh, ik wil niet lullig doen maar Gilbert wordt 15e.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 17 apr 2013 20:08

daniel1975 schreef:Zojuist weer eens een ouderwetse EPO-punch gezien op de Muur?
Vind wielrennen zo niet leuk meer :-(
Weer een Zuid Europeaan met een dubieus verleden die met KAT een grote koers wint.
Ja, herkenbare gedachte. En het ergste is dat je het van tevoren al verwacht omdat deze klassiekers zich er zo goed voor lenen. Henao en Kwiatkowski zaten er weer goed bij.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie