![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Keuze was snel gemaakt omdat ik veel positieve verhalen las over de kask. Ik wou af van de veel voorkomende merken als Bell, Giro (niet dat deze niet mooi zijn). Uiteindelijk las ik in reviews dat de Kask een pasvorm heeft als geen ander (persoonlijk natuurlijk). Dus heb de gok genomen om deze bij salden te bestellen en hopen dat deze past. In mijn omgeving kon ik overigens geen kask helm passen. Eenmaal ontvangen vielen mij een aantal zaken op.
- helm valt mooi om mijn hoofd en zit niet OP mijn hoofd als een paddestoel (dat had ik namelijk met de Aeon).
- kussentjes zitten goed vast over het hele oppervlak, hoe dit na veel gebruik nog zo zit ga ik ervaren.
- het "web" aan de achterzijde bevat gel kussentjes die het web en de helm goed op de plek houden zonder dat je dit aan je haren voelt trekken/schuren.
- afwerking met kunstleder kinbandje is een chique detail.
- zoals in de reviews gelezen is de pasvorm echt top, valt heel mooi op mn hoofd en zit klemvast zonder het kindbandje te gebruiken.
De prijs op internet varierde van 200 tot 140 bij salden en heb de helm daar besteld. niet verkeerd als je dit vergelijkt met de prijs voor een specialized prevail.