Jouw*kiekeboeboe schreef:Daar heb jij inderdaad niets mee te maken. Trouwens met mensen van jou niveau, wil de gemiddelde Belg ook helemaal niets te maken hebben.velolove schreef:Wal lopen die Belgen hier allemaal te zeiken over invoerkosten etc. Daar hebben wij Ollanders toch niks mee te maken.
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
japiecarbon schreef:Op die plekken moet je idd wat doen, ik heb het voor mijn vader ook opgelost op die manier.bramdr schreef: Als ik geen gain gebruik, kan het zijn dat de binnenkabel na verloop van tijd in mijn frame gaat "invijlen".
De gain is er toch al uit?
Zoals ik al zei, ik wil het wel voor je oplossen. Weet zeker dat het op de 1 of andere manier gaat lukken.
Dat is slechts de helft, de rest zit nog in het frame.
Van waar ben jij ?
-
- Forum-lid HC
Ik kom uit sliedrecht
-
- Forum-lid
Dura Ace 7850 naven
DT Prolock nippels en zwarte spaken (straight pull)
Mooie wielen, maar die stickers vind ik echt niks. Je gaat toch ook geen GTI-plaatje op de achterklep van je auto plakken?
+1havana schreef:Mooie wielen, maar die stickers vind ik echt niks. Je gaat toch ook geen GTI-plaatje op de achterklep van je auto plakken?
Maar ieder zijn smaak!
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
-
- Forum-lid
Maar het zijn wel originele naven hea; ik vond het wel leuk staan. Ze kunnen er altijd nog af.havana schreef:Mooie wielen, maar die stickers vind ik echt niks. Je gaat toch ook geen GTI-plaatje op de achterklep van je auto plakken?
http://www.neppers.cn" onclick="window.open(this.href);return false;epotheker schreef:kent iemand een producent uit China die een replica van een Tarmac/Venge in haar programma heeft?
Met die redenering kan je dus wel ook een GTI plaatje op de achterklep van je auto plakken zodra je een GTI-uitlaat monteert?niekgeerts schreef:Maar het zijn wel originele naven hea; ik vond het wel leuk staan. Ze kunnen er altijd nog af.havana schreef:Mooie wielen, maar die stickers vind ik echt niks. Je gaat toch ook geen GTI-plaatje op de achterklep van je auto plakken?
Maar zoals Tom zei moet je inderdaad gewoon doen wat je wilt.
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
- thestudent
- Forum-lid HC
Probleem is nu dat je ze met deze naven voor de leek volledig onherkenbaar maakt als china wielen. Dit zijn de dingen waarbij je dus op marktplaats heel goed moet uitkijken.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Idd, zo staan er diverse namaak Zipp setjes te koop.