foto van je fiets
Het zij inderdaad platte spaken. De banden zaten origineel op de fiets (ik houd ze goed schoon), deze heb ik om gezet. De combi vind ik ook wel geslaagd.
Het uitlijnen van de logo's vind ik een erg goed opmerking! Maakt het plaatje net wat completer.
Het uitlijnen van de logo's vind ik een erg goed opmerking! Maakt het plaatje net wat completer.
Dat doe je niet alleen voor het plaatje. Het is ook handig als je een lekke band hebt. Als je kijkt hoe ver het gaatje van het ventiel af zit, kun je op de zelfde afstand vanaf het midden van het logo controleren op een scherp voorwerp in de band.RobiOne schreef:Het zij inderdaad platte spaken. De banden zaten origineel op de fiets (ik houd ze goed schoon), deze heb ik om gezet. De combi vind ik ook wel geslaagd.
Campagnolo Ultra Dork
Staat mooi te blinkengarrett schreef:gister mijn fiets eens voorzien van een nieuwe laag morgan blue (fijn spul)
kan ie er weer tegen aan van de zomer
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Jac Bulls schreef:Staat mooi te blinkengarrett schreef:gister mijn fiets eens voorzien van een nieuwe laag morgan blue (fijn spul)
kan ie er weer tegen aan van de zomer
dank je
een matt frame mag alleen niet teveel blinken natuurlijk
Is deze foto 'toevallig' genomen bij Kippenburg?richard-w schreef:Gister avond nog even mijn 2e rondje gemaakt op mijn nieuwe (2e hands) fiets. Binnenkort nog om een paar zipp of ffwd wielen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada