Hoi,
Ik ben op zoek naar een fietsmaatje uit de omgeving Almere.
Alleen fietsen is prima te doen, maar soms is met z'n 2'en of meer gewoon leuker.
Laat maar horen!
Groet,
Dennis
fietsmaatje omg. almere
Hoi,
Ik woon sinds niet al te lang in Almere en heb ook nog geen club en/of fietsmaatje(s). Indicatie van snelheid/afstand waar je aan zit te denken? Ik heb vroeger gekoerst, maar ben tegenwoordig meer een "mooiweerfietser", met bijbehorende conditie
Gr,
Jelle
Ik woon sinds niet al te lang in Almere en heb ook nog geen club en/of fietsmaatje(s). Indicatie van snelheid/afstand waar je aan zit te denken? Ik heb vroeger gekoerst, maar ben tegenwoordig meer een "mooiweerfietser", met bijbehorende conditie
Gr,
Jelle
Hoi Jelle,
Welkom in Almere! Ik ben zelf ook nog geen super wielrenner hoor. Vroeger veel gefietst, en sinds een tijdje de draad weer opgepakt..
Mijn gemiddelde rondjes (op dit moment) zijn 30 a 40 kilometer met een gemiddelde snelheid van 25 a 30km/u.. Het ligt er een beetje aan hoe het waait enzo.
Ik ben niet iemand die persee 'hard' wil gaan, gewoon leuk fietsen is het motto!
Alhoewel: Ik heb al wel eens 52km/u gehaald met 'n sprintje.. Al was het maar voor even..
Uit welk deel van Almere kom je? Ik zit in Buiten.
Groet,
Dennis
Welkom in Almere! Ik ben zelf ook nog geen super wielrenner hoor. Vroeger veel gefietst, en sinds een tijdje de draad weer opgepakt..
Mijn gemiddelde rondjes (op dit moment) zijn 30 a 40 kilometer met een gemiddelde snelheid van 25 a 30km/u.. Het ligt er een beetje aan hoe het waait enzo.
Ik ben niet iemand die persee 'hard' wil gaan, gewoon leuk fietsen is het motto!
Alhoewel: Ik heb al wel eens 52km/u gehaald met 'n sprintje.. Al was het maar voor even..
Uit welk deel van Almere kom je? Ik zit in Buiten.
Groet,
Dennis
Klinkt vergelijkbaar met mijn profiel.. Ik zit in stad, maar zit met een paar minuten in buiten. Wat mij betreft kunnen we binnenkort een rondje doen! Heb afgelopen week flink gefietst, dus moet morgen in ieder geval even een rustdag pakken.
Ik stuur je wel even een PB voor afspraak!
Gr,
Jelle
Ik stuur je wel even een PB voor afspraak!
Gr,
Jelle
Hoi Jelle en Dennis,
Nog steeds samen aan het fietsen?
Misschien kan ik jullie ook vergezellen met fietsen...
Woon zelf in Almere Buiten.
Groeten,
Vico
Nog steeds samen aan het fietsen?
Misschien kan ik jullie ook vergezellen met fietsen...
Woon zelf in Almere Buiten.
Groeten,
Vico