Canyon
- boswielrenner
- Forum-lid
Heel mooi, waar waarom zet Canyon er toch altijd "Canyon.com" op. Dat vind ik zo jammer. voor de rest een prachtig alu frame. Veel plezier ermee!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
De foto's werken niet
Ik heb Canyon een ook maar eens een email gestuurd of de beloofde leverdatum in week 19 nog gehaald wordt. Zoniet dan ga ik beginnen met klagen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je eerst 11 weken moet wachten op een fiets van >€3000 en dat nog langer moet wachten. Ik kan mijn geld ook spenderen bij de concurrentie namelijk
Ik heb Canyon een ook maar eens een email gestuurd of de beloofde leverdatum in week 19 nog gehaald wordt. Zoniet dan ga ik beginnen met klagen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je eerst 11 weken moet wachten op een fiets van >€3000 en dat nog langer moet wachten. Ik kan mijn geld ook spenderen bij de concurrentie namelijk
- daniel1975
- Forum-lid HC
Canyon heeft volgens mij een giga productieprobleem. De TT fietsen worden ook keer op keer uitgesteld...
Less is bore
De eerste ultimate CF SLX is geleverd (zie weightweenies)
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 0&t=115172" onclick="window.open(this.href);return false;
ik hou hoop. Ik zou vorige week van Canyon hoor wanneer de nieuwe lever datum is.
tot op heden ..............................................niets gehoord.
ik vind wel bij een bike van zoveel geld > 4000 en besteld op 8 januari wordt het wel een puntje van ......
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 0&t=115172" onclick="window.open(this.href);return false;
ik hou hoop. Ik zou vorige week van Canyon hoor wanneer de nieuwe lever datum is.
tot op heden ..............................................niets gehoord.
ik vind wel bij een bike van zoveel geld > 4000 en besteld op 8 januari wordt het wel een puntje van ......
-
- Forum-lid
kan iemand mij zeggen of je in utrecht de fietsen kan uittesten.ben wel geinteresseerd in de roadlite 7.0.
en is dit enkel een servicepunt of ook een echte winkel?Is maar dat ik niet voor niets naar daar rijdt.is tenslotte 262 km enkel!!
en is dit enkel een servicepunt of ook een echte winkel?Is maar dat ik niet voor niets naar daar rijdt.is tenslotte 262 km enkel!!
In Utrecht kun je geen fietsen testen, het is alleen een servicepunt.stoemperken schreef:kan iemand mij zeggen of je in utrecht de fietsen kan uittesten.ben wel geinteresseerd in de roadlite 7.0.
@ jsprbcn
ja deze mail heb ik ook gehad, maar je krijgt ook nog een brief met verdere uitleg, lever datum en iets over compensatie.
Deze brief is vrijdag verstuurd uit Duitsland.
Maar aangezien de PTT tegenwoordig te beroerd is om op maandag te bezorgen en het morgen koningsdag is, verwacht ik het pas woensdag.
ja deze mail heb ik ook gehad, maar je krijgt ook nog een brief met verdere uitleg, lever datum en iets over compensatie.
Deze brief is vrijdag verstuurd uit Duitsland.
Maar aangezien de PTT tegenwoordig te beroerd is om op maandag te bezorgen en het morgen koningsdag is, verwacht ik het pas woensdag.
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL