>ENQUETE< Routekeuze fietsers
Beste allemaal,
Voor mijn afstuderen (opleiding Verkeerskunde) doe ik onderzoek naar de routekeuze van fietsers. Denken jullie namelijk wel eens na over welke route je fietst, waarom die ene, en niet die andere?
Willen jullie mij helpen door deze enquete in te vullen?
http://www.goudappelcoffeng.nl/vragenlijstle1/
Alvast bedankt!
Voor mijn afstuderen (opleiding Verkeerskunde) doe ik onderzoek naar de routekeuze van fietsers. Denken jullie namelijk wel eens na over welke route je fietst, waarom die ene, en niet die andere?
Willen jullie mij helpen door deze enquete in te vullen?
http://www.goudappelcoffeng.nl/vragenlijstle1/
Alvast bedankt!
In het begin vul ik in dat ik zowel voor woon-werk als als sport fiets, en dan gaat het over de routekeuze ... terwijl de routekeuze voor beide mijlenver uit elkaar ligt.
Naar het werk moet dat vooral een korte route zijn terwijl je voor ontsnapping liever kalme baantjes ofzoekt zonder teveel verkeerslichten en verkeer. Ben dus maar gestopt met invullen
Naar het werk moet dat vooral een korte route zijn terwijl je voor ontsnapping liever kalme baantjes ofzoekt zonder teveel verkeerslichten en verkeer. Ben dus maar gestopt met invullen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ingevuld!
-
- Forum-lid
En als je aanvinkt dat je alleen op de fiets zit voor de sport krijg je vervolgens de vraag: wat is de afstand van de verplaatsing
- 0 tot 500 m
- 500 m tot 1 km
- 1 tot 2,5 km
- 2,5 tot 7,5 km
- 7,5 tot 15 km
- 15 km of meer
en vervolgens de vraag: bepaal je van tevoren de route: altid, soms, nooit.
Laat ik nou "vaak" willen antwoorden....
- 0 tot 500 m
- 500 m tot 1 km
- 1 tot 2,5 km
- 2,5 tot 7,5 km
- 7,5 tot 15 km
- 15 km of meer
en vervolgens de vraag: bepaal je van tevoren de route: altid, soms, nooit.
Laat ik nou "vaak" willen antwoorden....
-
- Forum-lid
Er stond volgens mij ook nog iets als "anders, nl.". Als je daar "rondje" invult, volgt daar m.i. als vanzelf uit dat er geen specifieke heen- en terugweg bestaat.mrangry schreef:Je hebt een beetje het probleem dat er bij fietsen als sport vaak geen heen of terugweg bestaat, terwijl je daar wel vragen over stelt. Die aanname klopt niet, ik ben daar dus afgehaakt.
Ik ben -na invulling- ook wel benieuwd naar de resultaten die deze enquête oplevert, misschien gaan we daar nog iets over lezen?