Cervélo
-
- Forum-lid
Hey, allemaal.
Lang geleden dat ik actief geweest ben. ben nogal druk geweest met nieuw werk en voorbereidingen voor hele triathlon. maar wil hier toch graag mijn updates van mijn tt Racer hier delen..
Uploaded with ImageShack.us
Lang geleden dat ik actief geweest ben. ben nogal druk geweest met nieuw werk en voorbereidingen voor hele triathlon. maar wil hier toch graag mijn updates van mijn tt Racer hier delen..
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Reno007 schreef:...zal later eens betere pics maken...
Twee hele fraaie Cervélo's! Alleen jameer dat beide berijders die mooie fietsen nu net weer van de 'verkeerde' kant op de foto hebben gezet... . Volgende keer beter jongens .gekke_henkie schreef:...maar wil hier toch graag mijn updates van mijn tt Racer hier delen..
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
[off topic] Lokatie: Mastbosch Breda? [/off topic]gekke_henkie schreef:Hey, allemaal.
Dankzij het "nieuwe" forum mijn vorige account kwijt.
-
- Forum-lid
@GBJ Hillman, helemaal correct!!!het was zaterdag een mooie dag om ff een paar foto's te maken op deze mooie lokatie
@legrimpeur: Ik heb deze kant van de fiets bewust gekozen, ik vindt een TT fiets strakker qua uiterlijk van de non drive side....
@legrimpeur: Ik heb deze kant van de fiets bewust gekozen, ik vindt een TT fiets strakker qua uiterlijk van de non drive side....
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Tsja, als je 't zo bekijkt, kan ik je keuze wel begrijpen .gekke_henkie schreef:@legrimpeur: Ik heb deze kant van de fiets bewust gekozen, ik vindt een TT fiets strakker qua uiterlijk van de non drive side....
60 x Ventoux
Mijn nieuwe aanwinst
-
- Forum-lid
+1jsprbcn schreef:Mooi!
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
-
- Forum-lid
Erg mooie fiets. Hoewel de foto niet duidelijk details laat zien. Veel plezier ermee!