Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Been verzorging.

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 20 mei 2013 17:00

Scheren? Wat een gedoe, gewoon je benen insmeren met alcohol en even de aansteker erbij. In een paar seconden klaar en super glad.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

aapje
Forum-lid

Gebruikersavatar aapje 21 mei 2013 14:49

body schreef:Scheren? Wat een gedoe, gewoon je benen insmeren met alcohol en even de aansteker erbij. In een paar seconden klaar en super glad.
Zo doen de Tibetaanse monikken het. Maar zij zijn dan wel een beetje erg hardcore.

krommenek
Forum-lid

krommenek 21 mei 2013 16:44

liviolivius schreef:
tennisser schreef:Ehm, hebben we hier niet al een topic voor!? :?
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 53#p727131" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles staat al in bovenstaand topic op 18 pagina's vol. Incl argumenten, grapjes en wannabe profs :lol: .
Maar toch heb je dan niet goed gelezen omdat ik benieuwd ben hoe ver iedereen zijn benen scheert en dat is op die 18 pag. nergens. te vinden. Tot nu toe was er maar eentje die mijn vraag begreep!
---- Think ahead, Cycling forward. ----

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 21 mei 2013 16:58

elefantino schreef:Alleen vrouwen, homo's (ik heb helemaal niets tegen homo's, voordat we dat riedeltje krijgen) en wannabe-profs ontharen hun benen. Bedenk zelf maar in welke categorie je je thuisvoelt.:D
En je voelt je natuurlijk 100% macho/hetro wanneer je in een super strak spandex pak rond fietst?

Nee, tondeuze er over, ik wil niet zo rondfietsen...

Afbeelding

Jurgen Timmerman
Forum-lid

Jurgen Timmerman 21 mei 2013 17:38

Ik zou grasg prof worden maar ik kan me niet voorstellen dat wanneer je regelmatig op een koersfietd rijd je geen gladde benen hebt. Hladde benen is imo vereiste vanaf het moment dat je cyclo's gaat doen. In het peleton leer je trouwens snel genoeg dat je benen moet scheren

elefantino
Forum-lid

elefantino 21 mei 2013 19:07

Jurgen Timmerman schreef:Ik zou grasg prof worden maar ik kan me niet voorstellen dat wanneer je regelmatig op een koersfietd rijd je geen gladde benen hebt. Hladde benen is imo vereiste vanaf het moment dat je cyclo's gaat doen. In het peleton leer je trouwens snel genoeg dat je benen moet scheren
Dat iemand z'n benen scheert omdat hij dat mooi vindt, prima (mijn post was uiteraard met een knipoog). Maar omdat het moet/hoort? :lol: :lol:

Globeskater1983
Forum-lid

Gebruikersavatar Globeskater1983 21 mei 2013 19:57

Ik scheer mijn benen en deels wax ik..

Jurgen Timmerman
Forum-lid

Jurgen Timmerman 21 mei 2013 20:00

Ja best vreemd maar op een bbegrafenis doe je ook iets zwarts aan en accountantd lopen allemaal in pak. Beetje van die categorie denk ik. Sorry trouwens, ik had je knipoog niet hezien :oops:

tennisser
Forum-lid

tennisser 22 mei 2013 01:53

krommenek schreef:
liviolivius schreef:
tennisser schreef:Ehm, hebben we hier niet al een topic voor!? :?
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 53#p727131" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles staat al in bovenstaand topic op 18 pagina's vol. Incl argumenten, grapjes en wannabe profs :lol: .
Maar toch heb je dan niet goed gelezen omdat ik benieuwd ben hoe ver iedereen zijn benen scheert en dat is op die 18 pag. nergens. te vinden. Tot nu toe was er maar eentje die mijn vraag begreep!
Je had je vraag toch in dat topic kunnen stellen. Als we voor elke vraag een apart topic gaan maken wordt 't wel erg onoverzichtelijk.

Plaats reactie