Been verzorging.
Scheren? Wat een gedoe, gewoon je benen insmeren met alcohol en even de aansteker erbij. In een paar seconden klaar en super glad.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Maar toch heb je dan niet goed gelezen omdat ik benieuwd ben hoe ver iedereen zijn benen scheert en dat is op die 18 pag. nergens. te vinden. Tot nu toe was er maar eentje die mijn vraag begreep!liviolivius schreef:Alles staat al in bovenstaand topic op 18 pagina's vol. Incl argumenten, grapjes en wannabe profstennisser schreef:Ehm, hebben we hier niet al een topic voor!?![]()
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 53#p727131" onclick="window.open(this.href);return false;.
---- Think ahead, Cycling forward. ----
En je voelt je natuurlijk 100% macho/hetro wanneer je in een super strak spandex pak rond fietst?elefantino schreef:Alleen vrouwen, homo's (ik heb helemaal niets tegen homo's, voordat we dat riedeltje krijgen) en wannabe-profs ontharen hun benen. Bedenk zelf maar in welke categorie je je thuisvoelt.
Nee, tondeuze er over, ik wil niet zo rondfietsen...

-
- Forum-lid
Ik zou grasg prof worden maar ik kan me niet voorstellen dat wanneer je regelmatig op een koersfietd rijd je geen gladde benen hebt. Hladde benen is imo vereiste vanaf het moment dat je cyclo's gaat doen. In het peleton leer je trouwens snel genoeg dat je benen moet scheren
-
- Forum-lid
Dat iemand z'n benen scheert omdat hij dat mooi vindt, prima (mijn post was uiteraard met een knipoog). Maar omdat het moet/hoort?Jurgen Timmerman schreef:Ik zou grasg prof worden maar ik kan me niet voorstellen dat wanneer je regelmatig op een koersfietd rijd je geen gladde benen hebt. Hladde benen is imo vereiste vanaf het moment dat je cyclo's gaat doen. In het peleton leer je trouwens snel genoeg dat je benen moet scheren

- Globeskater1983
- Forum-lid
Ik scheer mijn benen en deels wax ik..
-
- Forum-lid
Ja best vreemd maar op een bbegrafenis doe je ook iets zwarts aan en accountantd lopen allemaal in pak. Beetje van die categorie denk ik. Sorry trouwens, ik had je knipoog niet hezien 

Je had je vraag toch in dat topic kunnen stellen. Als we voor elke vraag een apart topic gaan maken wordt 't wel erg onoverzichtelijk.krommenek schreef:Maar toch heb je dan niet goed gelezen omdat ik benieuwd ben hoe ver iedereen zijn benen scheert en dat is op die 18 pag. nergens. te vinden. Tot nu toe was er maar eentje die mijn vraag begreep!liviolivius schreef:Alles staat al in bovenstaand topic op 18 pagina's vol. Incl argumenten, grapjes en wannabe profstennisser schreef:Ehm, hebben we hier niet al een topic voor!?![]()
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 53#p727131" onclick="window.open(this.href);return false;.