Fulcrum Racing Quattro / Racing 4
Met de Kerst een setje quattro's gekocht bij Hopmans voor 215 euro. Ze staan op mijn mooi weer fiets dus ik heb
ze echt pas een maand in gebruik, net als Jonny ben ik zeer tevreden, geen problemen ondanks mijn gewicht (93-95kg).
Ik heb zo een paar keer flink getest met o.a. een ritje door Z.Limburg/ Belgie/Duitsland naar Monschau waar de wegen soms echt slecht bij liggen.
ze echt pas een maand in gebruik, net als Jonny ben ik zeer tevreden, geen problemen ondanks mijn gewicht (93-95kg).
Ik heb zo een paar keer flink getest met o.a. een ritje door Z.Limburg/ Belgie/Duitsland naar Monschau waar de wegen soms echt slecht bij liggen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16475
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Voor wie interesse heeft, ik heb een stelletje bijna nieuwe, ong 400 km, Scirocco's 35mm CX te koop.
Campa body.
Remoppervlak is nog als nieuw.
Aangekocht bij Chris Kuiper, hier op het forum wel bekend , dus geen enkel probleem mocht er toch iets mis gaan.
Is de Campa versie van de Quattro's
Campa body.
Remoppervlak is nog als nieuw.
Aangekocht bij Chris Kuiper, hier op het forum wel bekend , dus geen enkel probleem mocht er toch iets mis gaan.
Is de Campa versie van de Quattro's
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik heb ze nu sinds 3 weken in bezit. Mooie strakke wielen. Maar ze lopen totaal niet soepel. Aantal maal de achternaaf proberen te stellen, maar ik blijf speling of een zwaar lopend wiel houden. Als ik hem spelingsloos heb, valt hij erg abrupt stil. Als ik hem soepel afstel, heb ik speling. Mag ik iets speling hebben met een ingespannen wiel, of moet hij geheel spelingsvrij lopen?
Ik denk er aan om ze te retourneren en voor iets anders te gaan. Hiervoor Easton EA50 Aero gereden, veel soepeler, maar last van spaakbreuk en ingesleten body.
Ik denk er aan om ze te retourneren en voor iets anders te gaan. Hiervoor Easton EA50 Aero gereden, veel soepeler, maar last van spaakbreuk en ingesleten body.
Ik heb deze ook en ben er wel tevreden van. Qua looks staan ze erg mooi onder m'n focus.
Alleen vind ik toch dat het wiel niet lang vrij draait (dus fiets omhoog en een zwier aan het achterwiel geven).... Ik weet wel dat dat niet veel doet aan de echte weerstand van zo'n wiel bij het fietsen zelf, maar toch vind ik dat wat raar. Bovendien is hij ook nog redelijk 'stil' bij het freewheelen. Allemaal te wijten aan het vet dat zich nog wat moet zetten? Ze hebben nu 1200 km gelopen.
Zo zien ze eruit onder m'n fiets.
Alleen vind ik toch dat het wiel niet lang vrij draait (dus fiets omhoog en een zwier aan het achterwiel geven).... Ik weet wel dat dat niet veel doet aan de echte weerstand van zo'n wiel bij het fietsen zelf, maar toch vind ik dat wat raar. Bovendien is hij ook nog redelijk 'stil' bij het freewheelen. Allemaal te wijten aan het vet dat zich nog wat moet zetten? Ze hebben nu 1200 km gelopen.
Zo zien ze eruit onder m'n fiets.
Is idd jou eigen vrije keuze,maar denk je werkelijk zelf dat je ze kan retouren als je er zelf aan gesleuteld hebt?Rick1990 schreef:Dag is mijn keus, maar ik vraag me nog steeds af of dit normaal is.... Misschien vraag ik wel teveel.nijkie schreef:Je hebt toch garantie op wielen van 3 weken jong.
Dan ga je zelf toch niet sleutelen.
Als je wiel in de fiets zit mag die een heel klein beetje voelbare speling hebben en je wiel moet vrij draaien.
Suc6
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dan zit t nu wel goed! Ik voel een klein beetje speling, en hij loopt soepel.
T wiel liep uit de doos erg zwaar, met onacceptabele weerstand, vandaar dat ik hem meteen losser gesteld heb. Overigens na losser stellen niet meer gereden, morgen maar eens doen.
T wiel liep uit de doos erg zwaar, met onacceptabele weerstand, vandaar dat ik hem meteen losser gesteld heb. Overigens na losser stellen niet meer gereden, morgen maar eens doen.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- Berichten: 1090
- Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
- Locatie: wolvega
Nee die bedoelde ik niet moet dus de cassete ring hebben! Doe nu zelf al het sleutelen aan mijn fiets. Maar degene die vorige keer dus mijn cassete heeft vervangen heeft me die ring dus niet gegeven. Mijn carbon tube wielen waren met pmp naven en zat een ander soort sluitsysteem op. Is voor mij de 1e keer dus ik dacht dat hoort bij de wielen. Maar dat hoort dus bij de cassete?! Weer wat geleerd
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- Berichten: 1090
- Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
- Locatie: wolvega
PMP naven hebben inderdaad een eigen soort sluitring, lekker handig trouwens...
dit ben je in dan nodig als het shimano casette is:
http://www.beslist.nl/products/r/Shiman ... +cass+10v/
dit ben je in dan nodig als het shimano casette is:
http://www.beslist.nl/products/r/Shiman ... +cass+10v/