Remblokken voor komende Alp d'huZes
Hallo daar,
Over 2 weken neem ik deel aan de Alp d'HuZes en de weersvoorspellingen zijn niet optimaal. Ik wil een set extra remblokken meenemen, maar weet niet welke. Ik heb nu de standaard Campagnolo blokken en die bevallen op zich best goed. Wat zijn jullie ervaringen met BBB of Swisstop in verhouding tot de originele Campagnolo blokken vwb slijtage en werking (bij nat weer)? Ik heb gewone aluminium velgen (Campagnolo Zonda wielen)
Over 2 weken neem ik deel aan de Alp d'HuZes en de weersvoorspellingen zijn niet optimaal. Ik wil een set extra remblokken meenemen, maar weet niet welke. Ik heb nu de standaard Campagnolo blokken en die bevallen op zich best goed. Wat zijn jullie ervaringen met BBB of Swisstop in verhouding tot de originele Campagnolo blokken vwb slijtage en werking (bij nat weer)? Ik heb gewone aluminium velgen (Campagnolo Zonda wielen)
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten
- daniel1975
- Forum-lid HC
Campa maakt zeer goede remblokken. Niets aan veranderen dus.
Less is bore
Off topic: weersvoorspellingen niet optimaal? Mijn WeatherPro App kijkt maar twee weken vooruit, en voor Huez zijn de voorspellingen voor woensdag 5 juni best goed: niet te warm en droog. Maar goed, er kan in twee weken heel veel veranderen. Succes trouwens, ik rijd op donderdag.
Eens, maar ze zijn wel vrij hard. In mijn ervaring slijt de velg er iets sneller door. Ik ben erg tevreden over swisssstop. Die lijken zachter, wat dan natuurlijk wel weer als nadeel heeft dat de blokjes zelf sneller op zijn.daniel1975 schreef:Campa maakt zeer goede remblokken. Niets aan veranderen dus.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die 5 dagen is vaak al twijfelachtig voor Nederland, in de berggebieden is de voorspelling aanzienlijk minder betrouwbaar. 2 weken naar voren kijken voor het weer in de Bourg d'Oisans is in ieder geval volslagen zinloos.Peter94 schreef:Weersvoorspellingen kloppen voor ongeveer 5 dagen. De dagen daarna zijn net zo betrouwbaar als horoscopen.
-
- Forum-lid
Koolstop is ook een overweging. http://www.koolstop.com/english/rim_pads.html" onclick="window.open(this.href);return false; of Fibrax: http://www.fibrax.com/rim-pads/road/com ... per-blocks" onclick="window.open(this.href);return false;
Beide heb ik zeer goede ervaringen mee anders zou ik hier niet meer zitten
Beide heb ik zeer goede ervaringen mee anders zou ik hier niet meer zitten
Wat voor weer het ook wordt, het is altijd verstandig een extra setje remblokken mee te nemen.