Dan heb je de jaw stuk gedraaid.rednas schreef:Dank je AppleOil.
Ik had ook al wat gegoogled, maar kan niet precies vinden wat ik zoek.
Bij mijn jawbone draait namelijk 1 van de bolts mee, ik krijg hem niet los.
Het grote OAKLEY topic
O, dat is niet zo mooi.
Niks meer aan te doen?
Niks meer aan te doen?
Just wondering: Is het inderdaad zo dat je Oakleys totaal niet aan kunt passen qua pasvorm? In dat geval heb ik vermoedelijk een raar hoofd, want iedereen roemt de pasvorm en bij mij zitten ze standaard aan een kant tegen mijn gezicht aan.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ooit flink aan een kant gevallen?
Less is bore
Ik heb het zelfde probleem. De opticien waar ik geweest ben zei dat dat geen probleem was. Hij kon het wel rechtzetten (de bril )
Heb de bril echter toch online ergens gekocht dus voor deze service kan ik helaas niet bij hem terecht... Maar het prijsverschil was me te veel.
Heb de bril echter toch online ergens gekocht dus voor deze service kan ik helaas niet bij hem terecht... Maar het prijsverschil was me te veel.
Deze week mij Oakley Racing Jacket True Digital Transitions Black Iridium getest niet bij het fietsen maar bij het hardlopen. Ik moet zeggen wat een top bril zeg. En wat een heerlijkheid om te kunnen sporten zonder contact lenzen in te hebben.
Zit zelf te denken om een lens bij te bestellen. Die geschikt is voor echte zonnig met veel zon.
Ik dacht als deze lens niet met uv straling in aanraking is geweest deze helemaal helder is alleen is dit niet zo altijd beetje licht donker. Verder ben ik zeer tevreden.
Zit zelf te denken om een lens bij te bestellen. Die geschikt is voor echte zonnig met veel zon.
Ik dacht als deze lens niet met uv straling in aanraking is geweest deze helemaal helder is alleen is dit niet zo altijd beetje licht donker. Verder ben ik zeer tevreden.