Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

K-edge mount voor Garmin

lange63
Forum-lid

lange63 28 mei 2013 13:58

Sinds kort in het bezit van een Garmin 800, die ik gebruik in combinatie met mijn kilometerteller (flight-deck shimano). De flight-deck zit op een beugeltje voor mijn stuur te hoogte van de stuurpen (computer netjes in het midden dus, beugeltje zit aan de rechterkant stuurpen).

Eigenlijk wil ik daar de Garmin hebben, want dan is de afstand oog-Garmin nét wat groter (ja, ja,....we worden ouder!) en kan ik hem beter aflezen. Maar.....daar zit de flight-deck en de snoertjes zijn zo kort dat ik niet veel speling heb op 'op te schuiven'.

Het probleem zou deels verholpen zijn als ik een beugeltje voor de Garmin zou hebben die ik links van de stuurpen kan monteren. Maar hoe ik ook zoek, ik kom alleen maar beugels tegen die rechts van de stuurpen worden gemonteerd en dan naar links 'wijzen' (en dat wil ik dus precies andersom).

Nou heb ik me laten vertellen dat de K-mount voor Garmin omgedraaid kan worden. Klopt dit? Foto's op het www overtuigen mij niet en ik vind het ding nét iets te duur om een gokje te wagen :mrgreen:

Kortom: ervaringen, tips&trucs???

Alvast bedankt!!
staal.....what else.....??

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 28 mei 2013 14:37

De beste oplossing lijkt mij die flightdeck eraf halen! Waarom heb je 2 tellers nodig??

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 28 mei 2013 16:25

Ook de K-edge houder kan alleen rechts gemonteerd worden.
Indien links gemonteerd zit het klikbeugeltje op zijn kop, en dan past het niet meer.
Afbeelding

Rey953
Forum-lid

Rey953 29 mei 2013 13:16

Plaats reactie