Welke tijdschriften lezen jullie nog meer
Oor, Tour, Grinta! (zo nu en dan), Supporter, Wordt Vervolgd, Hard Gras, IS, Binnenlands Bestuur ... en Nieuwe Revu bij m'n kapper. Ik moet wel toegeven met enige regelmaat last te hebben van 'informatie stress'. Lezen wordt dan bladeren of zelfs ongelezen weggooien. Tijdens vakanties lees ik niets. Kijk ik ook geen TV. Dat is pas ontspannen. Heerlijk! Ik overweeg wel eens serieus al de genoemde blaadjes de deur uit te doen ...
... más allá ...
[quote="Dario"]In een enkel blad, bedoel je? Ik zou zeggen: Knack Magazine... [/quote]
Of Humo?
Met relativering van het begrip 'wetenschap'.
Of Humo?
Met relativering van het begrip 'wetenschap'.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
[quote="Remon@"]Knack Magazine? Nooit van gehoord....
[/quote]
Gewoon effe googlen...
[/quote]
Gewoon effe googlen...
NRC Handelsblad, bij m'n ouders nog wel eens de Leeuwarder Courant, bij m'n schoonouders Trouw (kan vaak moeilijk kranten ongelezen laten liggen:D)
@Elboutero: Ik ben ook niet zo'n fan meer van Elsevier, af en toe vind ik het nogal subjectief links-basherig en een beetje simplistisch. Daarom lees ik 'm ook nog slechts heel af en toe, als er toevallig een interessant artikel in staat.
@Elboutero: Ik ben ook niet zo'n fan meer van Elsevier, af en toe vind ik het nogal subjectief links-basherig en een beetje simplistisch. Daarom lees ik 'm ook nog slechts heel af en toe, als er toevallig een interessant artikel in staat.